Chuťovky z Pinterestu

I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na

DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

Hodnocení lékáren pro Marketing & Media

Schubert Apotheke
Pullach, Německo

Moderní interiér ze světlého dřeva s promyšleným osvětlením a teplým odstínem dlažby vytváří i přes svou strohost pocit útulnosti. Důraz na každý detail pak současně zákazníkovi „říká“, že je zde v dobrých rukou. Pozornost přitahují designová světla nad tárou. Za návrhem stojí architekti oceňovaného důsseldorfského studia Raumkontor.
Přestavba proběhla v roce 2019.

Známka: 2
Světlé odstíny dřeva v kombinaci s kovem a šedými doplňky v člověku na první pohled nevyvolávají pocit „lékárenského prostředí“, což byl nejspíš také jeden z cílů designérů. Důvodem bylo nejspíš proboření zabudovaného nepříjemného pocitu, když musíme do lékárny jít (většinou je to na základě nějaké nemoci či bolesti). Prostředí tedy na zákazníky působí velice klidně a čistě. Spíše bych to na první pohled viděla na nějakou prodejnu s bio přírodní kosmetikou než úplně lékárnu s farmaceutickým zbožím. Není zde totiž nikde vidět žádná edukace, akční zboží a jiné, které je zejména pro starší generace klíčové. Cílení bych tedy viděla spíše na mladší lidi. Za mě technicky a designérsky zpracováno velmi hezky a precizně, nejsem si však jistá, zda šťastně pro lékárnu.

Medly Pharmacy
Brooklyn, USA

Medly Pharmacy je digitální lékárna, která doručuje léky volně prodejné i ty na předpis v tentýž den, kdy si je zákazník objedná. Společnost, kterou vlastní otec a syn Marg a Sahaj Patelové, nechala v roce 2018 přestavět kamennou pobočku, jež současně slouží i jako výdejna objednávek. Nová podoba, kterou navrhlo studio Sergio Mannino, odráží nutnost propojení online a offline světa.

Známka: 5
Vize propojení online a offline světa je určitě správný směr, o tom nikdo nepochybuje. Přednost tohoto konceptu, že zákazníci obdrží své objednané zboží tentýž den je určitě super. Bohužel při pohledu na provedení a design prostoru lékárny a výdejny mě trochu mrazí. Studený až chladný design připomíná prostředí nemocnice či nějakého léčebného ústavu a to je za mě místo, kam člověk chodit bohužel nechce. Prodejní kamenný pult, který ve spodní části vypadá, jako po povodni dle mého názoru není vhodný designérský kousek. To samé platí pro minimalistické sedačky v zelené barvě. Bohužel za mě toto není dobře volený design prodejny. U lékárny by mělo být cílem to, že když už tam lidé musí, tak ať se jim prodejce pokusí atmosférou navodit lepší náladu.

Lékárna ve Zwickau
Německo

Nemocnice Heinricha Brauna dostala v areálu již před několika lety novou lékárnu. Exteriéru, který svými ostrými tvary doplňuje architekturu okolí, kontrastuje zařízení interiéru. Ohýbané tmavé dřevo (Guibourtia ehie) doplňují bílé hladké plochy a nasvícené police v barvě zeleného jablka. Denní světlo dovnitř přivádějí velké stropní světlíky. O návrh se postaralo lipské studio Atelier st.

Známka: 1
Toto je za mě skvěle navržená lékárna. Ať už zvenčí či zevnitř. Exteriér na první pohled připomíná malý novodobý kostelík a to se krásně hodí. Má také své označení, díky kterému každý hned pozná, o co se jedná, přitom takovým minimalistickým způsobem. Vnitřní prostor je dobře využit. Regály mají dostatek prostoru pro prezentaci výrobků, které si mohou zákazníci prohlédnout a promyslet nákup, což je u farmaceutických produktů velmi důležité. Dřevěný lakovaný pult v bílé barvě doplněný o dekor dřeva se krásně line celou prodejnou a je také nenápadně praktický – prostor pro odložení tašky v čele či dostatek místa, kde mohou být vyskládané nakupované léky. Technické zpracování je nádherná, čistá práce. Velká stropní světla zaručují také dostatek osvětlení. Velmi povedená realizace.

Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 8/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This