Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Hodnocení lékáren pro Marketing & Media

Schubert Apotheke
Pullach, Německo

Moderní interiér ze světlého dřeva s promyšleným osvětlením a teplým odstínem dlažby vytváří i přes svou strohost pocit útulnosti. Důraz na každý detail pak současně zákazníkovi „říká“, že je zde v dobrých rukou. Pozornost přitahují designová světla nad tárou. Za návrhem stojí architekti oceňovaného důsseldorfského studia Raumkontor.
Přestavba proběhla v roce 2019.

Známka: 2
Světlé odstíny dřeva v kombinaci s kovem a šedými doplňky v člověku na první pohled nevyvolávají pocit „lékárenského prostředí“, což byl nejspíš také jeden z cílů designérů. Důvodem bylo nejspíš proboření zabudovaného nepříjemného pocitu, když musíme do lékárny jít (většinou je to na základě nějaké nemoci či bolesti). Prostředí tedy na zákazníky působí velice klidně a čistě. Spíše bych to na první pohled viděla na nějakou prodejnu s bio přírodní kosmetikou než úplně lékárnu s farmaceutickým zbožím. Není zde totiž nikde vidět žádná edukace, akční zboží a jiné, které je zejména pro starší generace klíčové. Cílení bych tedy viděla spíše na mladší lidi. Za mě technicky a designérsky zpracováno velmi hezky a precizně, nejsem si však jistá, zda šťastně pro lékárnu.

Medly Pharmacy
Brooklyn, USA

Medly Pharmacy je digitální lékárna, která doručuje léky volně prodejné i ty na předpis v tentýž den, kdy si je zákazník objedná. Společnost, kterou vlastní otec a syn Marg a Sahaj Patelové, nechala v roce 2018 přestavět kamennou pobočku, jež současně slouží i jako výdejna objednávek. Nová podoba, kterou navrhlo studio Sergio Mannino, odráží nutnost propojení online a offline světa.

Známka: 5
Vize propojení online a offline světa je určitě správný směr, o tom nikdo nepochybuje. Přednost tohoto konceptu, že zákazníci obdrží své objednané zboží tentýž den je určitě super. Bohužel při pohledu na provedení a design prostoru lékárny a výdejny mě trochu mrazí. Studený až chladný design připomíná prostředí nemocnice či nějakého léčebného ústavu a to je za mě místo, kam člověk chodit bohužel nechce. Prodejní kamenný pult, který ve spodní části vypadá, jako po povodni dle mého názoru není vhodný designérský kousek. To samé platí pro minimalistické sedačky v zelené barvě. Bohužel za mě toto není dobře volený design prodejny. U lékárny by mělo být cílem to, že když už tam lidé musí, tak ať se jim prodejce pokusí atmosférou navodit lepší náladu.

Lékárna ve Zwickau
Německo

Nemocnice Heinricha Brauna dostala v areálu již před několika lety novou lékárnu. Exteriéru, který svými ostrými tvary doplňuje architekturu okolí, kontrastuje zařízení interiéru. Ohýbané tmavé dřevo (Guibourtia ehie) doplňují bílé hladké plochy a nasvícené police v barvě zeleného jablka. Denní světlo dovnitř přivádějí velké stropní světlíky. O návrh se postaralo lipské studio Atelier st.

Známka: 1
Toto je za mě skvěle navržená lékárna. Ať už zvenčí či zevnitř. Exteriér na první pohled připomíná malý novodobý kostelík a to se krásně hodí. Má také své označení, díky kterému každý hned pozná, o co se jedná, přitom takovým minimalistickým způsobem. Vnitřní prostor je dobře využit. Regály mají dostatek prostoru pro prezentaci výrobků, které si mohou zákazníci prohlédnout a promyslet nákup, což je u farmaceutických produktů velmi důležité. Dřevěný lakovaný pult v bílé barvě doplněný o dekor dřeva se krásně line celou prodejnou a je také nenápadně praktický – prostor pro odložení tašky v čele či dostatek místa, kde mohou být vyskládané nakupované léky. Technické zpracování je nádherná, čistá práce. Velká stropní světla zaručují také dostatek osvětlení. Velmi povedená realizace.

Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 8/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This