Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme navrhli a vyrobili putuje po českých a slovenských retailových partnerech HP. Jde o nové pojetí v in-store komunikaci klienta, která dosud kladla důraz na vizuální čistotu a prémiovost.

Notebook HP Omen je určen pro skalní hráče. Má tenkou a pevnou konstrukci z kovu a výkonné komponenty. K prezentaci technicky špičkového produktu chtělo HP vytvořit odpovídající stojan. Stojan s notebookem HP Omen využívá společnost u partnerů v České a Slovenské republice, jmenovitě Alza, CZC, TS Bohemia nebo Euronics.

Stojan láká fantasy tematikou ve spojení s posledním dílem z herní série Zaklínač. Koncept stojanu využívá působení na zrak a sluch. Použité reproduktory jsou samostatnou produktovou novinkou a jejich propojení s notebookem umocňuje herní zážitek. Výrazným prvkem designu je červené prosvícení, které podtrhuje high-tech styl notebooku spolu s prezentací hry, která se odehrává ve fantasy světě plném dobrodružství. Herní novinka náročná na výkon demonstruje naživo schopnosti produktu. Vzhled stojanu, který tvoří jakýsi oltář i použitá textace jsou v pojetí HP spíše nezvyklé. „Dosavadní komunikace HP v prodejnách byla vizuálně velmi čistá a prémiová. Jelikož je produkt cílen na hráče, chtěli jsme jej představit hravou formou. Naše výsledky ukazují, že jsme zvolili dobrý přístup a je to pro nás inspirace k uvádění dalších novinek,“ vysvětluje Jana Kučerová, Consumer Marketing manager CZ&SK, HP.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This