Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě
Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.
Doba pečení se blíží. ECG promuje na prodejní ploše kuchyňské roboty
Od října mohou spotřebitele v prodejnách tuzemské́ sítě Expert Elektro nově zaujmout jedinečné́ POP stojany zhotovené pro značku ECG.
Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil nového vítěze soutěže POP STAR. „Zlatou medaili“ si za měsíc září odnáší naše realizace shop in shopů pro Pilsner Urquell.
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme navrhli a vyrobili putuje po českých a slovenských retailových partnerech HP. Jde o nové pojetí v in-store komunikaci klienta, která dosud kladla důraz na vizuální čistotu a prémiovost.
Notebook HP Omen je určen pro skalní hráče. Má tenkou a pevnou konstrukci z kovu a výkonné komponenty. K prezentaci technicky špičkového produktu chtělo HP vytvořit odpovídající stojan. Stojan s notebookem HP Omen využívá společnost u partnerů v České a Slovenské republice, jmenovitě Alza, CZC, TS Bohemia nebo Euronics.
Stojan láká fantasy tematikou ve spojení s posledním dílem z herní série Zaklínač. Koncept stojanu využívá působení na zrak a sluch. Použité reproduktory jsou samostatnou produktovou novinkou a jejich propojení s notebookem umocňuje herní zážitek. Výrazným prvkem designu je červené prosvícení, které podtrhuje high-tech styl notebooku spolu s prezentací hry, která se odehrává ve fantasy světě plném dobrodružství. Herní novinka náročná na výkon demonstruje naživo schopnosti produktu. Vzhled stojanu, který tvoří jakýsi oltář i použitá textace jsou v pojetí HP spíše nezvyklé. „Dosavadní komunikace HP v prodejnách byla vizuálně velmi čistá a prémiová. Jelikož je produkt cílen na hráče, chtěli jsme jej představit hravou formou. Naše výsledky ukazují, že jsme zvolili dobrý přístup a je to pro nás inspirace k uvádění dalších novinek,“ vysvětluje Jana Kučerová, Consumer Marketing manager CZ&SK, HP.
Váš DAGO team