Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme navrhli a vyrobili putuje po českých a slovenských retailových partnerech HP. Jde o nové pojetí v in-store komunikaci klienta, která dosud kladla důraz na vizuální čistotu a prémiovost.
Notebook HP Omen je určen pro skalní hráče. Má tenkou a pevnou konstrukci z kovu a výkonné komponenty. K prezentaci technicky špičkového produktu chtělo HP vytvořit odpovídající stojan. Stojan s notebookem HP Omen využívá společnost u partnerů v České a Slovenské republice, jmenovitě Alza, CZC, TS Bohemia nebo Euronics.
Stojan láká fantasy tematikou ve spojení s posledním dílem z herní série Zaklínač. Koncept stojanu využívá působení na zrak a sluch. Použité reproduktory jsou samostatnou produktovou novinkou a jejich propojení s notebookem umocňuje herní zážitek. Výrazným prvkem designu je červené prosvícení, které podtrhuje high-tech styl notebooku spolu s prezentací hry, která se odehrává ve fantasy světě plném dobrodružství. Herní novinka náročná na výkon demonstruje naživo schopnosti produktu. Vzhled stojanu, který tvoří jakýsi oltář i použitá textace jsou v pojetí HP spíše nezvyklé. „Dosavadní komunikace HP v prodejnách byla vizuálně velmi čistá a prémiová. Jelikož je produkt cílen na hráče, chtěli jsme jej představit hravou formou. Naše výsledky ukazují, že jsme zvolili dobrý přístup a je to pro nás inspirace k uvádění dalších novinek,“ vysvětluje Jana Kučerová, Consumer Marketing manager CZ&SK, HP.
Váš DAGO team