Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení, která budou moci zákazníci v následujících týdnech vidět v obchodech napříč Českou republikou a Slovenskem. Kampaň bude probíhat do konce března, kromě zájezdu se hraje například o televize či vstupenky na Comic-Con.

Prominentní roli v kampani hrají postavy ze série Avengers, Iron Man a Captain Marvel. Ty zároveň výborně zapadají do červeného barevného schématu, které je se značkou Coca-Cola nevyhnutelně spojeno. „Nejdůležitějším faktorem při našem rozhodování byl wow efekt, který jsme z návrhu cítili. Jsme přesvědčeni o tom, že vystavení zákazníky zaujmou a zároveň jim předají informace o probíhající soutěži. Roli hrál i dostatek místa pro produkty, o které jde samozřejmě v první řadě,“ uvedla Kristýna Křibská, marketing execution lead z firmy Coca-Cola HBC.

Shop in shop s logem Avengers, menší vystavení budou rebrandovatelná

Nejvýraznější částí in-store kampaně je shop in shop, kterému kromě produktu dominuje postava Iron Mana a kruhové pódium s logem Avengers. „Kolem nosného schodovitého pódia s logem jsou vyskládány produkty, samotné logo je pak předsazené, díky čemuž působí výrazným dojmem. Na vystavení je také naznačena horská dráha, která odkazuje na hlavní cenu právě probíhající soutěže,“ řekl Jakub Petráš, náš projektový manažer. Shop in shop je zároveň otevíratelný, dá se do něj tedy najet paletovým vozíkem, což výrazně ulehčuje práci zaměstnanců v samotných obchodech. Na českém trhu půjdou shop in shopy do obchodů řetězce Albert, na Slovensku se jedná o Tesco. „Zákazníci je tam ve vybraných prodejnách budou mít možnost vidět v průběhu února,“ uvedl za slovenský trh marketing execution lead Marek Prostredný a dodal: „Řešení, které jsme spolu s agenturou DAGO vyrobili, vybočuje z řady klasických marketingových vystavení a dokonale symbolizuje propojení značek Coca-Cola a Marvel.“

Kromě shop in shopu byly vytvořeny i pro stojany na plechovky, vystavení o velikosti jedné europalety a klasické „hrabáky“. Ty jako jediné z navržených vystavení využívají kromě kartonu i čirý plast. „V posledních letech jsme začali mnohem více využívat karton. Jedná se o variabilní materiál, který lze lehce přenášet a zároveň se jednoduše skládá, což bylo jednou z podmínek klienta,“ uvedl Jakub Petráš. Tyto menší formáty jsou určeny pro celý trh, v zájmu udržitelnosti jsou zároveň rebrandovatelné. „Udržitelnost je pro nás ve společnosti Coca-Cola HBC jednou z priorit, jsme tedy rádi, že stojany agentura DAGO navrhla tak, že je bude možné po skončení právě probíhající kampaně jednoduše předělat a použít znovu,“ doplnila Kristýna Křibská.

Kampaň poběží do konce března

Soutěž Coca-Cola Screentime, ke které se kampaň vztahuje, probíhá do konce března. Soutěžící v ní nákupem vybraných výrobků a hraním miniher v aplikaci Coca-Cola získávají možnost hrát o hodnotné ceny. Mezi ty patří například televize, tablety či projektory značky Samsung nebo propagační předměty ze světa Marvel. Hlavními cenami jsou vstupenky na Comic-Con 2023 a zájezd pro čtyři osoby do Marvel Avengers Campusu v pařížském Disneylandu.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This