Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete

Chipsy Pringles, jsou známé nejen svým dokonalým tvarem hyperbolického paraboloidu, ale i svou neodolatelnou chutí. Široké portfolio barevných tub, které představují různé příchutě, je na regálech obchodů těžko přehlédnutelné. Nyní se značka Pringles pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení. Brzy je budou následovat další prodejny.

Dvě regálová čela v kamenném obchodě v Potůčkách a branding regálu v Brandově byly vytvořeny na míru konkrétní prodejně. Díky kombinaci laminátu, kovu a LED osvětlení dodají prostoru a produktu pocit exkluzivity, který zákazníka upoutá a naláká jej ke koupi. Vystavení jsou vyvedena primárně v červené barvě, která je se značkou nevyhnutelně spjata, zároveň však neopomíjejí ani další ikonické elementy Pringles – aerodynamický tvar brambůrků, které se efektivně skládají na sebe, válcovou plechovku a maskota značky, známého jako Julius Pringles či Mr. P. Dobrou vizibilitu zajišťují podsvícené stoppery, které přilákají pozornost každého kolemjdoucího.

Další vystavení jsou na cestě

Obě vystavení jsou začátkem, v přípravě jsou nyní řešení například pro pražskou prodejnu Tamda či Ratio. Vystavení představují velký posun oproti původnímu stavu, kdy bylo zboží vystaveno v klasickém regálu či na paletě. Vystavení disponují potenciálem pro využití tohoto stylu v dalších prodejnách na českém a slovenském trhu,“ říká Kateřina Kubátová z oddělení trade marketingu společnosti Orbico, distributora značky Pringles.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This