MISTOPRODEJE.CZ: POP STAR za říjen 2023 je Božkov Republica

Cinklo to! V říjnovém kole soutěže POP STAR jsme vyhráli s vystavením pro Božkov Republica z dílny STOCK Plzeň – Božkov s.r.o. Shop in shop se vztahoval k výročí samostatnosti ČSR. Porota ocenila celkovou kreativitu a také potenciál upoutání pozornosti v místě...

MISTOPRODEJE.CZ: POP STAR za září 2023 je realizace Jupík

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 09/2023. Vítězem měsíce je shop in shop Jupík. Druhé místo získalo vystavení Pilsner Urquell. Třetí místo obsadila realizace Werther´s. V září bylo hodnoceno 9 in-store...

Zboží a prodej: Vyplatí se reflektovat NEJNOVĚJŠÍ TRENDY

Čerpací stanice se staly centrem mnoha služeb pro motoristy a zákazníky z okolí. Jejich interiér by měl být čistý, atraktivní a efektivní, a splňovat očekávaná kritéria. Navrhování a realizace čerpací stanice je složitý úkol, který musí splňovat různá nařízení a normy...

mistoprodeje.cz: POP STAR za srpen 2023 je realizace Red Bull

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum oznámil vítěze soutěže POP STAR 08/2023. První místo získal shop in shop Red Bull, druhé místo Beefeather a třetí místo Metaxa. Porota hodnotila in-store pop realizace podle kritérií kreativity, provedení...

Zboží&Prodej 9/2023: Teplým nápojům vévodí rozmanitost

V nabídce teplých nápojů jsou různé druhy kávy, čaje, kakaa a cereálních nebo vitaminových nápojů. V prvních šesti měsících roku 2023 si každá česká domácnost zakoupila teplý nápoj a utratila za něj průměrně 1 200 Kč. Káva je nejčastěji kupovaným nápojem, zatímco ovocné...

POS a POP: udržitelnost, funkčnost i kreativita

POS a POP nosiče v kombinaci s obaly musí zaujmout zákazníky a lze toho dosáhnout různými způsoby, jako je použití přírodních materiálů, jednoduchý design a funkčnost. V posledních letech se také zvyšuje poptávka po ekologičtějších materiálech a využití digitálních tech...

pharmaprofit: KDO ZAUJME, TEN PRODÁ

Sales promo a merchandising jsou strategie, které pomáhají zvyšovat prodej a povědomí o značce. Je důležité je správně používat a pravidelně aktualizovat strategii. Tyto aktivity umožňují efektivně oslovit zákazníky a získat konkurenční výhody. [pdf-embedder...

IN STORE Slovakia 1-3/2021: Pozitívna rola P.O.P. komunikácie: Nebuďte prekážkou ani manipulátorom

Nákupné rozhodovanie je riadené emóciami. Avšak v jeho pozadí sú to predovšetkým zvyky, ktoré predurčujú obsah nákupného košíka. V tejto súvislosti je úlohou P.O.P. komunikácie narušiť naše konanie založené na zvyku, resp. vypnúť nášho autopilota, ktorý nás vedie k už vyskúšaným výrobkom a značkám.

210323_Dago-Instore-Slovakia-1-3-2021

Pin It on Pinterest

Share This