Retail News 09/2020: Jak na chaotickou správu POS realizací?
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY...
Marketing&Media 31/20: Investujeme do kategorie, ne do brandů
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
MARKETING&MEDIA 26/2020: Par vteřin bude muset stačit
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3" title="false"...
MARKETING&MEDIA 26/2020: Dvacet procent, která opravdu stojí za to
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY...
Shop! White Paper: Understanding the Shopper
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Zboží&Prodej 5/20: O nákupu rozhoduje atmosféra
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Marketing&Media 20-21/2020: Konec chaosu v POS
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Retail News 5/2020: Místo prodeje se stává místem setkávání
Místoprodeje.cz: Nový nástavec Nakliku minimalizuje přenos viru
Prima TV: Vědci bojují proti koronaviru. Vymysleli způsob, jak se nedotýkat klik u dveří
IN STORE Slovakia 1-3/2021: Pozitívna rola P.O.P. komunikácie: Nebuďte prekážkou ani manipulátorom
Nákupné rozhodovanie je riadené emóciami. Avšak v jeho pozadí sú to predovšetkým zvyky, ktoré predurčujú obsah nákupného košíka. V tejto súvislosti je úlohou P.O.P. komunikácie narušiť naše konanie založené na zvyku, resp. vypnúť nášho autopilota, ktorý nás vedie k už vyskúšaným výrobkom a značkám.