Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Na začátku unikátního projektu byla myšlenka na vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv, které má v portfoliu společnost J.J.Darboven. Ta nás následně oslovila s prvním zadáním, čímž začal poměrně dlouhý, rozsáhlý a pracný projekt, který vyžadoval aktivní...
Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur
Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...
Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny
DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...
Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě
Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...
Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. jsme pro Royal Crown Colu připravili na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení...
Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa
Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...
Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Interiér prodejny: na co se zaměřit
Jednotný recept na volbu správné atmosféry prodejny není, je potřeba znát mnoho dalších aspektů, jako je velikost prodejny, zaměření, cílová skupina zákazníků a podobně. Obecně lze však říci, že cílem každé provozovny by mělo být navození příjemných, radostných pocitů zákazníkovi, který si užije čas strávený nakupováním, a proto se rád bude vracet.
Vede jednoduchost a přírodní dřevo
V dnešní době ještě stále ve většině interiérů převažují kovové regálové systémy, které jsou samozřejmě velmi účelné, ale bohužel většinou netvoří designový prvek prodejny. Vhodné jsou, zejména v menších luxusnějších prodejnách, čisté, jednoduché, lesklé, nepřekombinované regály, které působí velmi elegantním dojmem. Prodejnu lze také směřovat celou do přírodního dřeva. Platí zde jednoduché pravidlo: stylizovat design, materiály a celkový koncept prodejny ve shodě s nabízenými výrobky či službami.
Renovace může zásadně pomoci
Renovaci je vždy potřeba důkladně zvážit a ideálně si nechat poradit od profesionálů. Pokud prodejna působí nečistým, chaotickým, neuspořádaným a zašlým dojmem, nebudí to v nakupujících příjemné emoce a ohrožuje to v jejich očích důvěryhodnost podniku. Ve chvíli, kdy se klient nebude v daném prostředí cítit dobře, bude jeho hlavním cílem uskutečnit nákup co nejrychleji a zakoupit pouze to nejnutnější, případně si také nákup během pobytu v obchodě může úplně rozmyslet.
Správné POP materiály zvyšují prodej
Zejména ve velkých supermarketech můžeme vidět velkou škálu různých POP materiálů, které slouží k podpoře prodeje. Mnoho z nich má pouze za úkol „podstrčit“ nakupujícímu konkrétní produkt a to zejména v případech, kdy zákazník nemá preferovanou značku a nechce se mu trávit čas výběrem. V takovém případě koupí právě to, co se odliší od zbytku a je po ruce (zpravidla na nějakém kartonovém stojanu). Za pomoci POS materiálů samozřejmě můžeme komunikovat mnohem více, například představit nový produkt, vyzdvihnout jeho klady, upozornit na slevy. O úroveň výše jsou v rámci podpory prodeje nejrůznější permanentní vystavení, která jsou vyráběna z všemožných materiálů či jejich kombinací (dřevo, kov, plast…). Upoutají pozornost, motivují zákazníka ke koupi, informují o produktu, ale také mohou skvěle doplnit atmosféru prodejny. Velmi kladně působí na zákazníky také interaktivní prvky, cokoliv, co smysluplným způsobem generuje zvuky, hýbe se, zkrátka vše neobvyklé. Vhodné jsou také prvky, kde si lze na produkt sáhnout. Zejména pro děti je ideální podpora prodeje nějaká forma hry či zážitku. Díky stále se vyvíjejícím moderním technologiím v dnešním světě není nic nemožné, vše je pouze otázkou financí, které chce společnost do podpory prodeje investovat.
Základem je znalost zákazníka
Vedle kvalitního produktu záleží také na formě a způsobu prezentace při prodeji. V době silné konkurence je klíčové nad cílovou skupinou přemýšlet a dělat vše proto, aby se klient v prostředí, kde mu produkt nabízíme, cítil dobře a rád se vracel. Poznat potřeby a preference zákazníků může být klíčem k úspěchu a trvale udržitelné prosperitě podniku. Spokojený zákazník neznamená jen jednorázově uskutečněnou tržbu. Může si vytvořit nezlomné preference k danému produktu a místě nákupu, dávat doporučení své rodině a přátelům. To vše dává konkurenční výhodu, na jejímž začátku mohl stát třeba i jen střídmý redesign či remodeling prodejny.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY