Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Chuťovky z Pinterestu

I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na

DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. My jsme pro tuto novinku letos vytvořili samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Nečekané spojení českého medu a oblíbené irské whisky Tullamore D.E.W. poutá pozornost samo o sobě. I z tohoto důvodu byl samotný sampling pojat netradičně – tak, aby na sebe upozornil a upoutal mladší cílovou skupinu. Samplingové stánky byly vyrobeny celkem ve třech kusech, které postupně objedou vybraná místa v České republice a na Slovensku.

Stánky jsou vyrobeny z odolného lamina a plexiskla a jsou dekorovány polepy medových pláství. V samotném vystavení jsou zabudovány reprobedny, ze kterých je slyšet bzučení včel. U každého stánku stojí promotéři, kteří jsou tematicky oblečeni do včelařských kombinéz a kolemjdoucím nabízejí ochutnávky Tullamore D.E.W. Honey. K tomu jim slouží speciální tácy ve tvaru medových pláství, které mají na horní části vyfrézovány otvory na samplingové sklenice.

Pro Česko i Slovensko

Sampling Tullamore D.E.W Honey odstartoval v březnu a zákazníci se s ním budou setkávat až do konce listopadu letošního roku. Sampling bude probíhat na rušných veřejných plochách a zajímavých místech v České a Slovenské republice.

Při výrobě vystavení byl kladen důraz na jeho snadnou skladnost a rozložitelnost. „Aby se dal samplingový stánek jednoduše převážet z místa na místo, doplnili jsme celek o speciální přepravní bedny, které umožní snadnou manipulaci s jednotlivými částmi stánku,“ vysvětluje projektová manažerka z agentury Dago Eva Perglová.

 

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This