Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. My jsme pro tuto novinku letos vytvořili samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Nečekané spojení českého medu a oblíbené irské whisky Tullamore D.E.W. poutá pozornost samo o sobě. I z tohoto důvodu byl samotný sampling pojat netradičně – tak, aby na sebe upozornil a upoutal mladší cílovou skupinu. Samplingové stánky byly vyrobeny celkem ve třech kusech, které postupně objedou vybraná místa v České republice a na Slovensku.

Stánky jsou vyrobeny z odolného lamina a plexiskla a jsou dekorovány polepy medových pláství. V samotném vystavení jsou zabudovány reprobedny, ze kterých je slyšet bzučení včel. U každého stánku stojí promotéři, kteří jsou tematicky oblečeni do včelařských kombinéz a kolemjdoucím nabízejí ochutnávky Tullamore D.E.W. Honey. K tomu jim slouží speciální tácy ve tvaru medových pláství, které mají na horní části vyfrézovány otvory na samplingové sklenice.

Pro Česko i Slovensko

Sampling Tullamore D.E.W Honey odstartoval v březnu a zákazníci se s ním budou setkávat až do konce listopadu letošního roku. Sampling bude probíhat na rušných veřejných plochách a zajímavých místech v České a Slovenské republice.

Při výrobě vystavení byl kladen důraz na jeho snadnou skladnost a rozložitelnost. „Aby se dal samplingový stánek jednoduše převážet z místa na místo, doplnili jsme celek o speciální přepravní bedny, které umožní snadnou manipulaci s jednotlivými částmi stánku,“ vysvětluje projektová manažerka z agentury Dago Eva Perglová.

 

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This