To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. My jsme pro tuto novinku letos vytvořili samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Nečekané spojení českého medu a oblíbené irské whisky Tullamore D.E.W. poutá pozornost samo o sobě. I z tohoto důvodu byl samotný sampling pojat netradičně – tak, aby na sebe upozornil a upoutal mladší cílovou skupinu. Samplingové stánky byly vyrobeny celkem ve třech kusech, které postupně objedou vybraná místa v České republice a na Slovensku.

Stánky jsou vyrobeny z odolného lamina a plexiskla a jsou dekorovány polepy medových pláství. V samotném vystavení jsou zabudovány reprobedny, ze kterých je slyšet bzučení včel. U každého stánku stojí promotéři, kteří jsou tematicky oblečeni do včelařských kombinéz a kolemjdoucím nabízejí ochutnávky Tullamore D.E.W. Honey. K tomu jim slouží speciální tácy ve tvaru medových pláství, které mají na horní části vyfrézovány otvory na samplingové sklenice.

Pro Česko i Slovensko

Sampling Tullamore D.E.W Honey odstartoval v březnu a zákazníci se s ním budou setkávat až do konce listopadu letošního roku. Sampling bude probíhat na rušných veřejných plochách a zajímavých místech v České a Slovenské republice.

Při výrobě vystavení byl kladen důraz na jeho snadnou skladnost a rozložitelnost. „Aby se dal samplingový stánek jednoduše převážet z místa na místo, doplnili jsme celek o speciální přepravní bedny, které umožní snadnou manipulaci s jednotlivými částmi stánku,“ vysvětluje projektová manažerka z agentury Dago Eva Perglová.

 

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This