Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. My jsme pro tuto novinku letos vytvořili samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.
Nečekané spojení českého medu a oblíbené irské whisky Tullamore D.E.W. poutá pozornost samo o sobě. I z tohoto důvodu byl samotný sampling pojat netradičně – tak, aby na sebe upozornil a upoutal mladší cílovou skupinu. Samplingové stánky byly vyrobeny celkem ve třech kusech, které postupně objedou vybraná místa v České republice a na Slovensku.
Stánky jsou vyrobeny z odolného lamina a plexiskla a jsou dekorovány polepy medových pláství. V samotném vystavení jsou zabudovány reprobedny, ze kterých je slyšet bzučení včel. U každého stánku stojí promotéři, kteří jsou tematicky oblečeni do včelařských kombinéz a kolemjdoucím nabízejí ochutnávky Tullamore D.E.W. Honey. K tomu jim slouží speciální tácy ve tvaru medových pláství, které mají na horní části vyfrézovány otvory na samplingové sklenice.
Pro Česko i Slovensko
Sampling Tullamore D.E.W Honey odstartoval v březnu a zákazníci se s ním budou setkávat až do konce listopadu letošního roku. Sampling bude probíhat na rušných veřejných plochách a zajímavých místech v České a Slovenské republice.
Při výrobě vystavení byl kladen důraz na jeho snadnou skladnost a rozložitelnost. „Aby se dal samplingový stánek jednoduše převážet z místa na místo, doplnili jsme celek o speciální přepravní bedny, které umožní snadnou manipulaci s jednotlivými částmi stánku,“ vysvětluje projektová manažerka z agentury Dago Eva Perglová.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY