Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu

U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco nechala instalovat regály evokující prostředí sklepa, kde zraje whiskey, spolu s 3D figurínou upozorňující na merchandise produkty. Realizace vystavení se ujal náš DAGO tým ve spolupráci s agenturou POS Media.

Účelem kampaně bylo upozornit na výročí založení palírny Jack Daniel’s, nejstarší registrované palírny na území USA, a efektním způsobem nalákat zákazníky na limitovanou edici whiskey spolu s nabídkou výročních dárkových předmětů stejnojmenné značky,“ říká Tomáš Ptáček z Brown-Forman. Dodává, že hlavním požadavkem na realizaci bylo prémiové provedení, které zaujme na první pohled svojí výjimečností, a tak prospěje nejen prodeji, ale i značce samotné.

Výsledkem jsou atraktivní moduly navozující atmosféru tradiční destilérky s vyobrazením dřevěných sudů na zadní stěně realizace a s dominantním prvkem 3D figuríny přímo uvnitř regálu a poličkami na promo předměty. Autorem návrhu je Ondřej Balajka z grafického studia FAJNÝ DIZAJN.
Jedná se o realizaci, která svým originálním a prémiovým provedením dokáže velmi dobře získat pozornost zákazníků a pozitivně ovlivnit jejich naladění. Kombinujeme v ní několik materiálů od kartonu, plastu, lepenky, broušeného hliníku a dalších.
Moduly Jack Daniel’s čekají na zákazníky v patnácti lokalitách v prodejnách Tesco po celé České republice až do konce října.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This