Letní zajímavosti z Pinterestu

Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu

U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco nechala instalovat regály evokující prostředí sklepa, kde zraje whiskey, spolu s 3D figurínou upozorňující na merchandise produkty. Realizace vystavení se ujal náš DAGO tým ve spolupráci s agenturou POS Media.

Účelem kampaně bylo upozornit na výročí založení palírny Jack Daniel’s, nejstarší registrované palírny na území USA, a efektním způsobem nalákat zákazníky na limitovanou edici whiskey spolu s nabídkou výročních dárkových předmětů stejnojmenné značky,“ říká Tomáš Ptáček z Brown-Forman. Dodává, že hlavním požadavkem na realizaci bylo prémiové provedení, které zaujme na první pohled svojí výjimečností, a tak prospěje nejen prodeji, ale i značce samotné.

Výsledkem jsou atraktivní moduly navozující atmosféru tradiční destilérky s vyobrazením dřevěných sudů na zadní stěně realizace a s dominantním prvkem 3D figuríny přímo uvnitř regálu a poličkami na promo předměty. Autorem návrhu je Ondřej Balajka z grafického studia FAJNÝ DIZAJN.
Jedná se o realizaci, která svým originálním a prémiovým provedením dokáže velmi dobře získat pozornost zákazníků a pozitivně ovlivnit jejich naladění. Kombinujeme v ní několik materiálů od kartonu, plastu, lepenky, broušeného hliníku a dalších.
Moduly Jack Daniel’s čekají na zákazníky v patnácti lokalitách v prodejnách Tesco po celé České republice až do konce října.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This