ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Jarní dávka čerstvého Pinterestu

Hravé jarní realizace z celého světa.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na Pinterestu DAGO
 
 
 
Originální, poutavé, emotivní i dominantní vystavení ikonického produktu.
Symbolické, stylové a jednoduché v souznění s prezentovanou značkou.
Jednoduchá produktová scénografie skvěle plnící své vánoční poslání.
Originalita produktu a jeho image podržená designem POP média.
Unikátní provedení stojanu co upoutá pozornost, povzbudí chuť i naladění na produkt.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This