Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-in-shop už z dálky vyniká svou barevností, v blízkosti vás však zaujmou především 3D makety bonbónů v nadživotní velikosti, které navíc upoutají vícero smyslů. Jelikož jsou měkké jako skutečné bonbóny, pobídnou nakupující také k doteku.

Bonbónový svět prozatím funguje pouze na Slovensku. „Slibujeme si od něj především zvýraznění bonbónů JOJO v nákupních regálech se sladkostmi a následné zvýšení prodejů cukrovinek této značky,“ uvádí Juraj Michajlov, Trade Marketing Channel Manager Confectionery pro Českou a Slovenskou republiku ve společnosti Nestlé Česká republika s.r.o.

LCD displej přehrává bonbónové spoty

A vytrhnout zákazníky z nákupní rutiny, to tento shop-in-shop skutečně umí. Nejen výše zmíněnou hravostí a barevností, ale především LED osvětlením, které zvýrazňuje samotné produkty a také logo JOJO. K lepšímu upoutání pozornosti pomáhá i zadní zrcadlová stěna, jež odráží barevně výrazné pytlíky s bonbóny.

Která část této in-store aplikace tedy slouží k podpoře prodejů? Především zabudovaný LCD displej, jenž přehrává jednotlivé spoty daného druhu bonbónů. Důležitou součástí shop-in-shopu je i akční zóna, kam lze umístit aktuální novinky. Díky výškově polohovatelným konzolám s háky se navíc celá aplikace může přizpůsobit různým velikostem jednotlivých balení.

Přejeme hezký zbytek prázdnin, Váš DAGO team.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This