Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
JOJO shop-in-shop v TESCO
Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-in-shop už z dálky vyniká svou barevností, v blízkosti vás však zaujmou především 3D makety bonbónů v nadživotní velikosti, které navíc upoutají vícero smyslů. Jelikož jsou měkké jako skutečné bonbóny, pobídnou nakupující také k doteku.
Bonbónový svět prozatím funguje pouze na Slovensku. „Slibujeme si od něj především zvýraznění bonbónů JOJO v nákupních regálech se sladkostmi a následné zvýšení prodejů cukrovinek této značky,“ uvádí Juraj Michajlov, Trade Marketing Channel Manager Confectionery pro Českou a Slovenskou republiku ve společnosti Nestlé Česká republika s.r.o.
LCD displej přehrává bonbónové spoty
A vytrhnout zákazníky z nákupní rutiny, to tento shop-in-shop skutečně umí. Nejen výše zmíněnou hravostí a barevností, ale především LED osvětlením, které zvýrazňuje samotné produkty a také logo JOJO. K lepšímu upoutání pozornosti pomáhá i zadní zrcadlová stěna, jež odráží barevně výrazné pytlíky s bonbóny.
Která část této in-store aplikace tedy slouží k podpoře prodejů? Především zabudovaný LCD displej, jenž přehrává jednotlivé spoty daného druhu bonbónů. Důležitou součástí shop-in-shopu je i akční zóna, kam lze umístit aktuální novinky. Díky výškově polohovatelným konzolám s háky se navíc celá aplikace může přizpůsobit různým velikostem jednotlivých balení.
Přejeme hezký zbytek prázdnin, Váš DAGO team.