Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost

Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.

Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého
ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy.
Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od 1. června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě plynulých přechodů barev je čelo zajímavé také zpracováním. Jeho povrch je tvořen lycrou, která tak zajímavým způsobem pomáhá vytvořit dojem vzhledu sáčku na bonbony.

Zadání od klienta Nestlé pro naši firmu požadovalo vytvořit atraktivní regálové čelo, které bude akcentovat svět očima JOJO a bude využívat interaktivitu. „Zadání obsahovalo také určitá omezení. V prvé řadě jsme se museli obejít bez LCD obrazovky. Druhým limitem bylo necílení na děti,“ vysvětluje Martin Vorel z naší společnosti.
„U bonbónů JOJO cílíme na mladé ženy. Dobrovolně jsme se totiž zavázali omezit marketingovou komunikaci na děti, v případě cukrovinek pak na děti do 12 let vůbec necílíme,“ říká Juraj Michajlov, Trade Marketing Channel Manager Nestlé. To ale hravost marketingové komunikace JOJO nijak neomezuje, v každé ženě je mladé děvče s bohatou fantazií, které se občas dostává na povrch a spolu se značkou JOJO si může vysnít svůj vlastní příběh. „Prostor pro kreativitu byl velký, ale pochopitelně musely být akceptovány a respektovány atributy značky,“ dodává k briefu Marek Zadražil, Channel Development Specialist Nestlé.

Při návrhu čela jsme chtěli vzbudit dojem pohledu do „kotle“ plného ovocné šťávy různých barev. Efektu jsme docílili pomocí tubusu a plynulých barevných přechodů vytvořených unikátně naprogramovaným systémem LED diod. Na okrajích barevného disku jsou rozmístěny fragmenty příběhů dosažitelné s bonbony JOJO. „Bez kontaktu se zákazníkem svítí čelo zhruba na 60 % intenzity. Pohyb v blízkosti stojanu způsobí jeho rozsvícení na plnou intenzitu a zároveň postupné rozsvěcení částí příběhu, v nichž hrají roli jednotlivé druhy bonbónů JOJO,“ popisuje aplikaci Martin Vorel. Zajímavá je také materiálová skladba čela. Kostra je pokryta PU pěnou, na níž je natažena lycra. „Způsobem zpracování a materiálovým provedením je čelo unikátní. Z předcházejících instalací jsme měli jasné výsledky o značném růstu prodejů. Proto jsme se rozhodli i pro druhou generaci, tedy tuto aplikaci,“ doplňuje Marek Zadražil. Čelo je součástí dlouhodobé strategie značky pro místa prodeje. Ta jako leader kategorie vnímá rostoucí důraz na prémiovost a emoční stimulaci celé kategorie ovocných bonbonů. V plánu je proto nasazení čela na větší počet prodejen v České republice i na Slovensku.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This