Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě plynulých přechodů barev je čelo zajímavé také zpracováním. Jeho povrch je tvořen lycrou, která tak zajímavým způsobem pomáhá vytvořit dojem vzhledu sáčku na bonbony.

Zadání od klienta Nestlé pro naši firmu požadovalo vytvořit atraktivní regálové čelo, které bude akcentovat svět očima JOJO a bude využívat interaktivitu. „Zadání obsahovalo také určitá omezení. V prvé řadě jsme se museli obejít bez LCD obrazovky. Druhým limitem bylo necílení na děti,“ vysvětluje Martin Vorel z naší společnosti.
„U bonbónů JOJO cílíme na mladé ženy. Dobrovolně jsme se totiž zavázali omezit marketingovou komunikaci na děti, v případě cukrovinek pak na děti do 12 let vůbec necílíme,“ říká Juraj Michajlov, Trade Marketing Channel Manager Nestlé. To ale hravost marketingové komunikace JOJO nijak neomezuje, v každé ženě je mladé děvče s bohatou fantazií, které se občas dostává na povrch a spolu se značkou JOJO si může vysnít svůj vlastní příběh. „Prostor pro kreativitu byl velký, ale pochopitelně musely být akceptovány a respektovány atributy značky,“ dodává k briefu Marek Zadražil, Channel Development Specialist Nestlé.

Při návrhu čela jsme chtěli vzbudit dojem pohledu do „kotle“ plného ovocné šťávy různých barev. Efektu jsme docílili pomocí tubusu a plynulých barevných přechodů vytvořených unikátně naprogramovaným systémem LED diod. Na okrajích barevného disku jsou rozmístěny fragmenty příběhů dosažitelné s bonbony JOJO. „Bez kontaktu se zákazníkem svítí čelo zhruba na 60 % intenzity. Pohyb v blízkosti stojanu způsobí jeho rozsvícení na plnou intenzitu a zároveň postupné rozsvěcení částí příběhu, v nichž hrají roli jednotlivé druhy bonbónů JOJO,“ popisuje aplikaci Martin Vorel. Zajímavá je také materiálová skladba čela. Kostra je pokryta PU pěnou, na níž je natažena lycra. „Způsobem zpracování a materiálovým provedením je čelo unikátní. Z předcházejících instalací jsme měli jasné výsledky o značném růstu prodejů. Proto jsme se rozhodli i pro druhou generaci, tedy tuto aplikaci,“ doplňuje Marek Zadražil. Čelo je součástí dlouhodobé strategie značky pro místa prodeje. Ta jako leader kategorie vnímá rostoucí důraz na prémiovost a emoční stimulaci celé kategorie ovocných bonbonů. V plánu je proto nasazení čela na větší počet prodejen v České republice i na Slovensku.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This