ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě plynulých přechodů barev je čelo zajímavé také zpracováním. Jeho povrch je tvořen lycrou, která tak zajímavým způsobem pomáhá vytvořit dojem vzhledu sáčku na bonbony.

Zadání od klienta Nestlé pro naši firmu požadovalo vytvořit atraktivní regálové čelo, které bude akcentovat svět očima JOJO a bude využívat interaktivitu. „Zadání obsahovalo také určitá omezení. V prvé řadě jsme se museli obejít bez LCD obrazovky. Druhým limitem bylo necílení na děti,“ vysvětluje Martin Vorel z naší společnosti.
„U bonbónů JOJO cílíme na mladé ženy. Dobrovolně jsme se totiž zavázali omezit marketingovou komunikaci na děti, v případě cukrovinek pak na děti do 12 let vůbec necílíme,“ říká Juraj Michajlov, Trade Marketing Channel Manager Nestlé. To ale hravost marketingové komunikace JOJO nijak neomezuje, v každé ženě je mladé děvče s bohatou fantazií, které se občas dostává na povrch a spolu se značkou JOJO si může vysnít svůj vlastní příběh. „Prostor pro kreativitu byl velký, ale pochopitelně musely být akceptovány a respektovány atributy značky,“ dodává k briefu Marek Zadražil, Channel Development Specialist Nestlé.

Při návrhu čela jsme chtěli vzbudit dojem pohledu do „kotle“ plného ovocné šťávy různých barev. Efektu jsme docílili pomocí tubusu a plynulých barevných přechodů vytvořených unikátně naprogramovaným systémem LED diod. Na okrajích barevného disku jsou rozmístěny fragmenty příběhů dosažitelné s bonbony JOJO. „Bez kontaktu se zákazníkem svítí čelo zhruba na 60 % intenzity. Pohyb v blízkosti stojanu způsobí jeho rozsvícení na plnou intenzitu a zároveň postupné rozsvěcení částí příběhu, v nichž hrají roli jednotlivé druhy bonbónů JOJO,“ popisuje aplikaci Martin Vorel. Zajímavá je také materiálová skladba čela. Kostra je pokryta PU pěnou, na níž je natažena lycra. „Způsobem zpracování a materiálovým provedením je čelo unikátní. Z předcházejících instalací jsme měli jasné výsledky o značném růstu prodejů. Proto jsme se rozhodli i pro druhou generaci, tedy tuto aplikaci,“ doplňuje Marek Zadražil. Čelo je součástí dlouhodobé strategie značky pro místa prodeje. Ta jako leader kategorie vnímá rostoucí důraz na prémiovost a emoční stimulaci celé kategorie ovocných bonbonů. V plánu je proto nasazení čela na větší počet prodejen v České republice i na Slovensku.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This