Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Život se neustále zrychluje a dnešní doba přináší novinky a technické vychytávky jako na běžícím pásu. Veškeré dění se čím dál víc přesouvá do virtuálního prostoru a na nic není čas. Internetové prodeje raketově rostou, informace se na nás chrlí ze všech stran a téměř cokoliv je možné vyhledat, srovnat a ihned zakoupit v řádech maximálně minut. Firmy napříč všemi segmenty se musí přizpůsobit a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“ monitoru, tabletu, televize nebo telefonu ocitá se rázem na chvostu pelotonu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail vůbec smysl? Zcela určitě ANO.

Zejména v oblasti elektroniky stále ještě funguje „ukázaná platí“ a nezáleží na tom, zda se jedná o televize, audio, PC, kuchyňské spotřebiče nebo příslušenství. Jak k tomu ale přistoupit? Prodej v kamenných obchodech se transformuje do prezentace zážitku. Značky musí zákazníkovi nabídnout svým způsobem show, přilákat ho do prodejny, ve které se bude cítit příjemně a pohodlně. Bude si chtít vystavené produkty vyzkoušet, hrát si s nimi, zjišťovat co umí a co mohou nabídnout.

To je důvod proč i prodejny s elektronikou využívají velké vzdušné prostory, a produkty jsou prezentovány na dřevěných stojanech místo kovových regálů. Prostředí, ve kterém využijeme hru se světlem a hudbou, kde každý produkt má svůj prostor a nenásilným způsobem je v centru všeho TOP produkt, který chceme ukázat. Většina prezentací funguje na systému touch & try. Doba, kdy chtěly značky na jednom místě představit komplet celé portfolio je dávno pryč. Ukažme zákazníkovi naše novinky a nejlepší produkty, aby měl možnost si je otestovat a zjistit, že to je to pravé a musí to mít. Přímá interakce, která vzbudí v zákazníkovi touhu po produktu, je v současné době jeden ze základních cílů kamenných prodejen.

Příklad prodejny:

Příkladem zdařilého provedení je například prodejna Sonos v New Yorku (na obrázku). Její koncept budí nadčasový a moderní dojem. Diferenciace jednotlivých částí obchodů je zcela jistě přínosná. Jednotlivé místnosti navozují domácí prostředí a přímo korespondují s použitím prodávaného výrobku. Zákazník si může v těchto stylizovaných pokojích vyzkoušet kvalitu zvuku reproduktorů a další jiné produkty této značky, což rozhodně kladně ovlivní jeho nákupní chování.

Michal Sůlovec, Dago
Zdroj: Marketing&Media

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This