Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Kamenné prodejny u elektroniky vedou
Život se neustále zrychluje a dnešní doba přináší novinky a technické vychytávky jako na běžícím pásu. Veškeré dění se čím dál víc přesouvá do virtuálního prostoru a na nic není čas. Internetové prodeje raketově rostou, informace se na nás chrlí ze všech stran a téměř cokoliv je možné vyhledat, srovnat a ihned zakoupit v řádech maximálně minut. Firmy napříč všemi segmenty se musí přizpůsobit a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“ monitoru, tabletu, televize nebo telefonu ocitá se rázem na chvostu pelotonu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail vůbec smysl? Zcela určitě ANO.
Zejména v oblasti elektroniky stále ještě funguje „ukázaná platí“ a nezáleží na tom, zda se jedná o televize, audio, PC, kuchyňské spotřebiče nebo příslušenství. Jak k tomu ale přistoupit? Prodej v kamenných obchodech se transformuje do prezentace zážitku. Značky musí zákazníkovi nabídnout svým způsobem show, přilákat ho do prodejny, ve které se bude cítit příjemně a pohodlně. Bude si chtít vystavené produkty vyzkoušet, hrát si s nimi, zjišťovat co umí a co mohou nabídnout.
To je důvod proč i prodejny s elektronikou využívají velké vzdušné prostory, a produkty jsou prezentovány na dřevěných stojanech místo kovových regálů. Prostředí, ve kterém využijeme hru se světlem a hudbou, kde každý produkt má svůj prostor a nenásilným způsobem je v centru všeho TOP produkt, který chceme ukázat. Většina prezentací funguje na systému touch & try. Doba, kdy chtěly značky na jednom místě představit komplet celé portfolio je dávno pryč. Ukažme zákazníkovi naše novinky a nejlepší produkty, aby měl možnost si je otestovat a zjistit, že to je to pravé a musí to mít. Přímá interakce, která vzbudí v zákazníkovi touhu po produktu, je v současné době jeden ze základních cílů kamenných prodejen.
Příklad prodejny:
Příkladem zdařilého provedení je například prodejna Sonos v New Yorku (na obrázku). Její koncept budí nadčasový a moderní dojem. Diferenciace jednotlivých částí obchodů je zcela jistě přínosná. Jednotlivé místnosti navozují domácí prostředí a přímo korespondují s použitím prodávaného výrobku. Zákazník si může v těchto stylizovaných pokojích vyzkoušet kvalitu zvuku reproduktorů a další jiné produkty této značky, což rozhodně kladně ovlivní jeho nákupní chování.
Michal Sůlovec, Dago
Zdroj: Marketing&Media
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY