Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Kavárny místo bank: Hodnocení pro Marketing & Media

To, že se spotřebitelé a jejich preference mění, je vidět také na designu bankovních poboček.
 
Virgin Money: otevřít se komunitám
Manchester, Velká Británie
 
Virgin Money absolvovala velkolepý rebranding, jehož náklady včetně komunikace z dílny Lowe and Partners překročily 60 milionů liber. Součástí této změny je také kompletně nový design 73 poboček. Ty mají reflektovat radikálně se měnící chování spotřebitelů. Banka oslovila designové
studio l-AM, aby navrhlo první generaci nových prodejních míst pro hlavní nákupní třídy. Studio navrhlo formát vycházející ze strategie maximálního zaměření se na zákazníka. Zahrnuje „rodinu“ konceptů přizpůsobitelných potřebám místních komunit. Jednou ze základních změn v designuje větší otevřenost vůči zákazníkům, ale i těm, kdo zákazníky nejsou. Pobočky například poskytují podnikatelům zázemí pro spolupráci a tvorbu v coworkingovém prostoru. Mohou se zde konat různá setkání, eventy, semináře, panelové diskuze, ale i setkání místních komunit.
 
Hodnocení: 4/5
Pojetí prostoru na mne působí velice přátelsky a mladistvě. Líbí se mi sezení na schodech, které osloví zejména mladší generaci a působí cool. Prostory ve mně evokují prostředí určené k odpočinku a relaxu, teplé barvy, které se linou celým konceptem, navozují pocit útulna. Dobře zvolené je i světlé přírodní dřevo a velké množství živých rostlin. Celkově je tento design velmi útulný a vybízí k posezení.
 
ING La Vie: za hranice korporátu
Utrecht, Nizozemsko
 
Už žádné šedé přepážky, studená káva nebo vlažné přijetí. ING reaguje na digitální revoluci bankovního sektoru tím, že klientům nabízí vřelou pohostinnost a prostor pro práci. Stejně jako v případě Virgin Money, realizovala ING nejprve průzkum, aby zjistila, jak by klienti nejraději přistupovali k „bance budoucnosti“ a co by jim pomohlo v lepší zkušenosti, a to z hlediska služeb i estetiky. Výsledek vypadá spíše jako kavárna. V rámci konceptu ING La Vie v Utrechtu jsou klasické přepážky zakázané. Zákazníci mohou jen tak posedět v kavárně, vyřídit si věci v samoobslužných kioscích nebo využít pomoc personálu. Prostor určených pro konzultace je zde několik, od otevřených po čistě soukromé. Korporátní barvou ING je oranžová, než ale lpět na tomto výrazném symbolu korporátní identity, rozhodla se banka, že z oranžové udělá spíše drobný akcent, který doplní celou paletu.
 
Hodnocení: 4/5
Velmi moderní a vzdušné pojetí prostoru, s originálně řešenými kójemi pro zachování soukromí. Koncept je zaměřen na celé spektrum návštěvníků – od mladých lidí přes rodiny s dětmi až po byznysmany. Je zde kladen důraz na detaily jako podsvícení podia, světlené brandy v rámech či designové osvětlení. Líbí se mi nenásilné zapojení barev doplňků, kterých se zde potkává celá barevná škála.
 
Halifax: jako doma
Londýn, Velká Británie
Kensington High Street je od loňského roku domovem nové pobočky banky Halifax. Dvanáct set metrů čtverečních je otevřeno i těm, kdo nepatří mezi klienty banky, a zavítat sem můžete každý den v roce kromě Štědrého dne. Podobu nové pobočky navrhlo designérské studio Honest Brand. Rozkládá se na třech podlažích a září barvami. Koncept Home, který se stejně jako další dva projekty zmíněné v tomto tématu snaží „lapit“ měnícího se zákazníka a současně jej obklopit pohodlím domova, pracuje s několika zónami: pro cestování, dětské úspory, majetek atd. Hlavním prvkem přízemí je „Home Hub“, interaktivní digitální zóna, která nabízí pomoc při nákupu bydlení. V horních patrech pak nechybí otevřené i privátní prostory projednání a samozřejmě kavárna, která slouží také jako místo setkávání, networkingu a seminářů.
 
Hodnocení: 5/5
Banka budoucnosti. To je to první, co mne napadlo při pohledu na tento design. Tematické rozdělení sekcí, výrazné barvy, moderní materiály, osvětlení, zapojení digitalizace a interaktivních prvků, to vše dohromady působí velmi nadčasově a stylově. I když je každá sekce designově jiná, přesto koncept působí uceleně. Zařízení je promyšlené a stylové.
 

Hodnotila: Lucie Michajlov, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 49/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This