Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost DAGO.
Kampaň probíhá v České republice a na Slovensku prostřednictvím online kanálů, sociálních sítí, OOH a in-store materiálů. Právě pro in-store tým Dago navrhl a vyrobil atraktivní shop-in-shopy, které mohou nakupující potkat ve vybraných hypermarketech Albert a Tesco.
Hlavním cílem POP média byla nejen komunikace zmíněné soutěže tak, aby maximalizovala počet spotřebitelů do ní zapojených, ale také představení nového produktu Semtex AIR. Tato novinka symbolizuje objevování nových možností a schopnost podívat se na život z jiné perspektivy, a právě cestování obohacuje naše životy o jedinečné zážitky.
Cestovatelský vizuál tedy vévodí prosvětlenému panelu, který tvoří střed vystavení. Na něm také zákazníci najdou informace o výhrách v dynamických rámečcích. Kompaktnost realizace doplňuje nikoliv pouze tzv. hero obří plechovka, ale i ty skutečné v pískových spotech.
Značka nezapomněla ani na fanoušky původní varianty nápoje, a potěšila je redesignem obalů. Celé portfolio energy drinků se tedy představuje s důrazem na jeho komplexní vyniknutí na prodejní ploše.
Pusťte si časosběrné video z instalace v místě prodeje a v galerii si prohlédněte vystavení zblízka.