Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Rozjitřit hezké vzpomínky – k tématu grilování pro Marketing & Media

Grilování je u nás stále větším trendem a koníčkem všech věkových kategorií. Bude to nejspíš tou atmosférou, kterou si každý hned vybaví, jakmile slyší toto slovo. Nejen, že cítíme pohodovou a přátelskou atmosféru, setkání s blízkými, slunečné počasí, ale také velmi dobré a kvalitní pochutiny s tím spojené. Mnoho lidí se dokonce těší na letní dny právě kvůli grilování. Z toho logicky plyne, že se do vybavení a delikates investuje stále více finančních prostředků a na trhu sílí konkurenční prostředí.

Právě proto se stále častěji ať už výrobci grilů, příslušenství ke grilování či potravinářské společnosti obracejí na marketingové agentury s prosbou o pomoc své zboží zviditelnit, odlišit od ostatních a uspokojit potřeby zákazníků.

Když člověk plánuje nějakou tu grilovačku, nákupní košík přetéká. Je nutné zakoupit uhlí, maso, omáčky, sýry, klobásky, pivo, obracečku na maso a takto můžeme jmenovat dál a dál. Zmíněné zboží je však z různých kategorií. A právě proto velmi často vstupuje do hry takzvaný „cross category“ marketing. Ten se snaží zákazníkům nákup co nejvíce zpříjemnit a zjednodušit. Dodavatelé se tedy domluví a v rámci nějakého paletového vystavení, promo koutku nebo regálového řešení nabízejí své produkty pohromadě. To je výhodné pro všechny zúčastněné, jelikož dodavatelé sdílejí náklady na POS materiály, zákazníci mají vše po ruce, na nic nezapomenou, a díky tomu v obchodě utratí maximální částku peněz, a to se líbí zase provozovatelům.

POS materiály pro grilování mají jednu velkou výhodu — je velmi snadné navodit nakupujícím tyto radostné prožitky, díky tomu je přesvědčit k nákupu a uspořádání nějaké sešlosti u rozpáleného ohně. Jako velmi vhodné se nám osvědčila vystavení s reálným grilem, kde se připravovalo maso a kolem bylo příjemné posezení. Na to lidi rozhodně slyší. Ihned se jim podvědomě vybaví vzpomínky a radostné pocity z grilování. Právě takto šťastné zákazníky si každý obchodník a dodavatel přeje. Marketingovou strategii je však nutno velmi dobře naplánovat a aplikovat.

Anna Brůžková, Dago
Zdroj: Marketing & Media 18/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This