Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

Rozjitřit hezké vzpomínky – k tématu grilování pro Marketing & Media

Grilování je u nás stále větším trendem a koníčkem všech věkových kategorií. Bude to nejspíš tou atmosférou, kterou si každý hned vybaví, jakmile slyší toto slovo. Nejen, že cítíme pohodovou a přátelskou atmosféru, setkání s blízkými, slunečné počasí, ale také velmi dobré a kvalitní pochutiny s tím spojené. Mnoho lidí se dokonce těší na letní dny právě kvůli grilování. Z toho logicky plyne, že se do vybavení a delikates investuje stále více finančních prostředků a na trhu sílí konkurenční prostředí.

Právě proto se stále častěji ať už výrobci grilů, příslušenství ke grilování či potravinářské společnosti obracejí na marketingové agentury s prosbou o pomoc své zboží zviditelnit, odlišit od ostatních a uspokojit potřeby zákazníků.

Když člověk plánuje nějakou tu grilovačku, nákupní košík přetéká. Je nutné zakoupit uhlí, maso, omáčky, sýry, klobásky, pivo, obracečku na maso a takto můžeme jmenovat dál a dál. Zmíněné zboží je však z různých kategorií. A právě proto velmi často vstupuje do hry takzvaný „cross category“ marketing. Ten se snaží zákazníkům nákup co nejvíce zpříjemnit a zjednodušit. Dodavatelé se tedy domluví a v rámci nějakého paletového vystavení, promo koutku nebo regálového řešení nabízejí své produkty pohromadě. To je výhodné pro všechny zúčastněné, jelikož dodavatelé sdílejí náklady na POS materiály, zákazníci mají vše po ruce, na nic nezapomenou, a díky tomu v obchodě utratí maximální částku peněz, a to se líbí zase provozovatelům.

POS materiály pro grilování mají jednu velkou výhodu — je velmi snadné navodit nakupujícím tyto radostné prožitky, díky tomu je přesvědčit k nákupu a uspořádání nějaké sešlosti u rozpáleného ohně. Jako velmi vhodné se nám osvědčila vystavení s reálným grilem, kde se připravovalo maso a kolem bylo příjemné posezení. Na to lidi rozhodně slyší. Ihned se jim podvědomě vybaví vzpomínky a radostné pocity z grilování. Právě takto šťastné zákazníky si každý obchodník a dodavatel přeje. Marketingovou strategii je však nutno velmi dobře naplánovat a aplikovat.

Anna Brůžková, Dago
Zdroj: Marketing & Media 18/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This