POPAI AWARDS: 10 ocenění
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Podporujeme děti i seniory
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.
Značka krmiv pro domácí…
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj…
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…
Retail Safari v Düsseldorfu
Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.
V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.
Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…
Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě

Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč. Kategorie kávy se tak stává segmentem, kde se jednoduše vyplatí zazářit.
Dnešní nabídka trhu přináší opravdu komplexní sortiment kávy. Do takto široké nabídky nejrůznějších značek, intenzity chuti, původu atd., se vyplatí přijít s originálním konceptem, jak kávový sortiment v místě prodeje efektivně nabídnout.
Toho využily i hypermarkety Albert, které ve spolupráci s agenturou Dago, připravily pro vlastní značku káv Perla celkem 89 aktivací. Kartonová vystavení si zákazníci mohou prohlédnout na všech hypermarketech Albert a také na prodejně v pražských Nových Butovicích, kde bude stojan upgradován o prosvícení a zdobit jej bude otáčecí pytel kávy. Aktivace prezentují obsáhlý kávový sortiment, který značka Perla nabízí.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY