Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS

Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.

Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě

Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč. Kategorie kávy se tak stává segmentem, kde se jednoduše vyplatí zazářit.

Dnešní nabídka trhu přináší opravdu komplexní sortiment kávy. Do takto široké nabídky nejrůznějších značek, intenzity chuti, původu atd., se vyplatí přijít s originálním konceptem, jak kávový sortiment v místě prodeje efektivně nabídnout.

Toho využily i hypermarkety Albert, které ve spolupráci s agenturou Dago, připravily pro vlastní značku káv Perla celkem 89 aktivací. Kartonová vystavení si zákazníci mohou prohlédnout na všech hypermarketech Albert a také na prodejně v pražských Nových Butovicích, kde bude stojan upgradován o prosvícení a zdobit jej bude otáčecí pytel kávy. Aktivace prezentují obsáhlý kávový sortiment, který značka Perla nabízí.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This