Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě

Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč. Kategorie kávy se tak stává segmentem, kde se jednoduše vyplatí zazářit.

Dnešní nabídka trhu přináší opravdu komplexní sortiment kávy. Do takto široké nabídky nejrůznějších značek, intenzity chuti, původu atd., se vyplatí přijít s originálním konceptem, jak kávový sortiment v místě prodeje efektivně nabídnout.

Toho využily i hypermarkety Albert, které ve spolupráci s agenturou Dago, připravily pro vlastní značku káv Perla celkem 89 aktivací. Kartonová vystavení si zákazníci mohou prohlédnout na všech hypermarketech Albert a také na prodejně v pražských Nových Butovicích, kde bude stojan upgradován o prosvícení a zdobit jej bude otáčecí pytel kávy. Aktivace prezentují obsáhlý kávový sortiment, který značka Perla nabízí.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This