Unikátní display Budvar
Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.
Zákazníky hypermarketu TESCO v…
Top Class Shop in Shop Becherovka
Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…
Světelné regály pro Imperial Tobacco
Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…
Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem
Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…
Euroshop 2014 – sci-fi realitou
Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…
Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld
Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…
Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!
Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…
Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !
Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.
Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...
POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Kompletný sortiment Orion na jednom mieste
Nestlé Slovensko v rámci kreatívneho endcapu v predajniach Fresh predstaví ucelenú ponuku cukroviniek Orion.
„Realizácia vznikla ako ponuka obmeny pôvodných Orion endcapov za nové, ktoré budú nielen atraktívnejšie, ale aj moderne riešené a celkovo tak budú zapadať do konceptu maloobchodných predajní Fresh,“ opisuje vznik nového vystavenia Patrícia Borárošová, Channel Development Specialist z Nestlé Slovensko. „Moderný design endcapu by tak mal podporiť predaj z druhotného umiestnenia,“ dopĺňa.
Dizajn endcapu bol vytvorený tak, aby bol vhodný pre všetky produkty Orion ‒ teda čokoládové tyčinky, tabličkové čokolády aj bonboniéry. „Endcap má vymeniteľný branding, okrem samotnej hviezdy Orion tak možno prispôsobiť všetky plochy napr. pri reklamných akciách či prezentácii nového produktu,“ približuje vlastnosti vystavenia Ľuboš Plačko, náš projektový manažér. „Spoločne s klientom sme zvolili antracitovú farbu v kombinácii s dezénom svetlého dreva tak, aby vynikli nielen prémiové materiály a podsvietenie, ale aby tiež zapadli do celkového konceptu predajní Fresh,“ dodáva Plačko.
Nestlé počíta s dlhodobým umiestnením endcapov počas dvoch až troch rokov, a to zatiaľ v piatich predajniach maloobchodnej siete Fresh. Do budúcnosti je v pláne rozšírenie aj na ďalšie predajne, prípadne aj v menšom rozmere ¼ súčasného vystavenia.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY