Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Kompletný sortiment Orion na jednom mieste

Nestlé Slovensko v rámci kreatívneho endcapu v predajniach Fresh predstaví ucelenú ponuku cukroviniek Orion.

„Realizácia vznikla ako ponuka obmeny pôvodných Orion endcapov za nové, ktoré budú nielen atraktívnejšie, ale aj moderne riešené a celkovo tak budú zapadať do konceptu maloobchodných predajní Fresh,“ opisuje vznik nového vystavenia Patrícia Borárošová, Channel Development Specialist z Nestlé Slovensko. „Moderný design endcapu by tak mal podporiť predaj z druhotného umiestnenia,“ dopĺňa.

Dizajn endcapu bol vytvorený tak, aby bol vhodný pre všetky produkty Orion ‒ teda čokoládové tyčinky, tabličkové čokolády aj bonboniéry. „Endcap má vymeniteľný branding, okrem samotnej hviezdy Orion tak možno prispôsobiť všetky plochy napr. pri reklamných akciách či prezentácii nového produktu,“ približuje vlastnosti vystavenia Ľuboš Plačko, náš projektový manažér. „Spoločne s klientom sme zvolili antracitovú farbu v kombinácii s dezénom svetlého dreva tak, aby vynikli nielen prémiové materiály a podsvietenie, ale aby tiež zapadli do celkového konceptu predajní Fresh,“ dodáva Plačko.

Nestlé počíta s dlhodobým umiestnením endcapov počas dvoch až troch rokov, a to zatiaľ v piatich predajniach maloobchodnej siete Fresh. Do budúcnosti je v pláne rozšírenie aj na ďalšie predajne, prípadne aj v menšom rozmere ¼ súčasného vystavenia.

 

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This