Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme restrukturalizaci, jejímiž nejviditelnějšími prvky jsou zvýšení efektivity vícesměnného provozu a nalezení příležitostí u lidí s potenciálem ve vlastních řadách.

Chceme dávat příležitost mladým, nadšeným lidem s chutí pracovat. Chceme, aby se realizovali. Proto jsme jim nabídli vyšší pozici, řízení vlastního týmu anebo přechod do jiného oddělení. Kupříkladu jeden z našich technologů se začal díky vhodně naplánovanému přesunu podílet na řízení naší výroby z plastů.
Další příklad takové restrukturalizace představuje jedna z produkčních. Vytvořila si nový tým produkčního oddělení, dohodla si nová pravidla řízení zakázek a společně s obchodníky vytvořila inovované procesy komunikace. K těmto změnám přistupujeme s velmi jednoduchým heslem: „Každý, kdo má chuť něco dokázat, má nyní šanci to udělat!“

Nemotivují jenom finance. Od zajetého a neefektivního způsobu odměňování odvozovaného čistě od odpracované doby jsme upustili. Nově se odměna na všech pozicích více odvíjí od pracovních výsledků a podílu zaměstnance na společných úspěších, na kterých participuje.

Vylepšili jsme systém řízení projektů. Zrychlily se výpočty kalkulací a zefektivnilo se zadávání do výroby a produkce. Rozšířila se všechna oddělení, a to včetně technologického, grafického, produkčního a obchodního. Přijali jsme jedenáct nových manažerů a dalších přibližně deset hledáme.

Produkční oddělení jsme kompletně restrukturalizovali. Připravili jsme pro ně nové aplikace v našich informačních systémech, které koordinují veškeré interní i externí objednávky, dělí je dle materiálu, času dokončení, zadavatele (obchodníka), rychlosti zpracování a dalších parametrů. Do aplikací jsme zapojili řízení skrze Gaussův diagram.

A snažíme se udržovat si pozitivní přístup. Častěji si připomínáme, že když člověk dělá práci rád, jde mu sama od ruky. Zajeté koleje jsme nahradili novými a vnesli jsme do našeho pracovního kolektivu svěží vítr. Ačkoliv tato rychlá transformace nebyla pod tíhou okolního dění vůbec jednoduchá, těšíme se z nových projektů a z přicházejících výzev.

Lidé mají sklony k tomu, hledat na nepříliš příznivé současnosti jen negativa. V Dagu jsme zvolili opačný postoj. S potěšením tvrdíme, že kdyby nepřišla krize a s ní spojené ochlazení odbytu, nebyli bychom ke změnám a restrukturalizaci tolik motivováni. Problémy jsou pro nás „převlečené příležitosti“.

Počet zakázek aktuálně stoupá. Každý den přijímáme další a další. Svým zákazníkům nabízíme inovativní řešení a originální POS realizace, se kterými naše inovované týmy tráví poctivý čas v maximálním pracovním nasazení. Na poslední období letošního roku, stejně tak jako na další období, jsme připraveni pohotově, motivovaní a v plné síle. A za to díky krizi i všem našim klientům, kolegům i ostatním partnerům.

Marek Končitík, DAGO, s.r.o.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This