Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Krize nám pomohla k vnitřní proměně
Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme restrukturalizaci, jejímiž nejviditelnějšími prvky jsou zvýšení efektivity vícesměnného provozu a nalezení příležitostí u lidí s potenciálem ve vlastních řadách.
Chceme dávat příležitost mladým, nadšeným lidem s chutí pracovat. Chceme, aby se realizovali. Proto jsme jim nabídli vyšší pozici, řízení vlastního týmu anebo přechod do jiného oddělení. Kupříkladu jeden z našich technologů se začal díky vhodně naplánovanému přesunu podílet na řízení naší výroby z plastů.
Další příklad takové restrukturalizace představuje jedna z produkčních. Vytvořila si nový tým produkčního oddělení, dohodla si nová pravidla řízení zakázek a společně s obchodníky vytvořila inovované procesy komunikace. K těmto změnám přistupujeme s velmi jednoduchým heslem: „Každý, kdo má chuť něco dokázat, má nyní šanci to udělat!“
Nemotivují jenom finance. Od zajetého a neefektivního způsobu odměňování odvozovaného čistě od odpracované doby jsme upustili. Nově se odměna na všech pozicích více odvíjí od pracovních výsledků a podílu zaměstnance na společných úspěších, na kterých participuje.
Vylepšili jsme systém řízení projektů. Zrychlily se výpočty kalkulací a zefektivnilo se zadávání do výroby a produkce. Rozšířila se všechna oddělení, a to včetně technologického, grafického, produkčního a obchodního. Přijali jsme jedenáct nových manažerů a dalších přibližně deset hledáme.
Produkční oddělení jsme kompletně restrukturalizovali. Připravili jsme pro ně nové aplikace v našich informačních systémech, které koordinují veškeré interní i externí objednávky, dělí je dle materiálu, času dokončení, zadavatele (obchodníka), rychlosti zpracování a dalších parametrů. Do aplikací jsme zapojili řízení skrze Gaussův diagram.
A snažíme se udržovat si pozitivní přístup. Častěji si připomínáme, že když člověk dělá práci rád, jde mu sama od ruky. Zajeté koleje jsme nahradili novými a vnesli jsme do našeho pracovního kolektivu svěží vítr. Ačkoliv tato rychlá transformace nebyla pod tíhou okolního dění vůbec jednoduchá, těšíme se z nových projektů a z přicházejících výzev.
Lidé mají sklony k tomu, hledat na nepříliš příznivé současnosti jen negativa. V Dagu jsme zvolili opačný postoj. S potěšením tvrdíme, že kdyby nepřišla krize a s ní spojené ochlazení odbytu, nebyli bychom ke změnám a restrukturalizaci tolik motivováni. Problémy jsou pro nás „převlečené příležitosti“.
Počet zakázek aktuálně stoupá. Každý den přijímáme další a další. Svým zákazníkům nabízíme inovativní řešení a originální POS realizace, se kterými naše inovované týmy tráví poctivý čas v maximálním pracovním nasazení. Na poslední období letošního roku, stejně tak jako na další období, jsme připraveni pohotově, motivovaní a v plné síle. A za to díky krizi i všem našim klientům, kolegům i ostatním partnerům.
Marek Končitík, DAGO, s.r.o.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY