Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme restrukturalizaci, jejímiž nejviditelnějšími prvky jsou zvýšení efektivity vícesměnného provozu a nalezení příležitostí u lidí s potenciálem ve vlastních řadách.

Chceme dávat příležitost mladým, nadšeným lidem s chutí pracovat. Chceme, aby se realizovali. Proto jsme jim nabídli vyšší pozici, řízení vlastního týmu anebo přechod do jiného oddělení. Kupříkladu jeden z našich technologů se začal díky vhodně naplánovanému přesunu podílet na řízení naší výroby z plastů.
Další příklad takové restrukturalizace představuje jedna z produkčních. Vytvořila si nový tým produkčního oddělení, dohodla si nová pravidla řízení zakázek a společně s obchodníky vytvořila inovované procesy komunikace. K těmto změnám přistupujeme s velmi jednoduchým heslem: „Každý, kdo má chuť něco dokázat, má nyní šanci to udělat!“

Nemotivují jenom finance. Od zajetého a neefektivního způsobu odměňování odvozovaného čistě od odpracované doby jsme upustili. Nově se odměna na všech pozicích více odvíjí od pracovních výsledků a podílu zaměstnance na společných úspěších, na kterých participuje.

Vylepšili jsme systém řízení projektů. Zrychlily se výpočty kalkulací a zefektivnilo se zadávání do výroby a produkce. Rozšířila se všechna oddělení, a to včetně technologického, grafického, produkčního a obchodního. Přijali jsme jedenáct nových manažerů a dalších přibližně deset hledáme.

Produkční oddělení jsme kompletně restrukturalizovali. Připravili jsme pro ně nové aplikace v našich informačních systémech, které koordinují veškeré interní i externí objednávky, dělí je dle materiálu, času dokončení, zadavatele (obchodníka), rychlosti zpracování a dalších parametrů. Do aplikací jsme zapojili řízení skrze Gaussův diagram.

A snažíme se udržovat si pozitivní přístup. Častěji si připomínáme, že když člověk dělá práci rád, jde mu sama od ruky. Zajeté koleje jsme nahradili novými a vnesli jsme do našeho pracovního kolektivu svěží vítr. Ačkoliv tato rychlá transformace nebyla pod tíhou okolního dění vůbec jednoduchá, těšíme se z nových projektů a z přicházejících výzev.

Lidé mají sklony k tomu, hledat na nepříliš příznivé současnosti jen negativa. V Dagu jsme zvolili opačný postoj. S potěšením tvrdíme, že kdyby nepřišla krize a s ní spojené ochlazení odbytu, nebyli bychom ke změnám a restrukturalizaci tolik motivováni. Problémy jsou pro nás „převlečené příležitosti“.

Počet zakázek aktuálně stoupá. Každý den přijímáme další a další. Svým zákazníkům nabízíme inovativní řešení a originální POS realizace, se kterými naše inovované týmy tráví poctivý čas v maximálním pracovním nasazení. Na poslední období letošního roku, stejně tak jako na další období, jsme připraveni pohotově, motivovaní a v plné síle. A za to díky krizi i všem našim klientům, kolegům i ostatním partnerům.

Marek Končitík, DAGO, s.r.o.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This