Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme restrukturalizaci, jejímiž nejviditelnějšími prvky jsou zvýšení efektivity vícesměnného provozu a nalezení příležitostí u lidí s potenciálem ve vlastních řadách.

Chceme dávat příležitost mladým, nadšeným lidem s chutí pracovat. Chceme, aby se realizovali. Proto jsme jim nabídli vyšší pozici, řízení vlastního týmu anebo přechod do jiného oddělení. Kupříkladu jeden z našich technologů se začal díky vhodně naplánovanému přesunu podílet na řízení naší výroby z plastů.
Další příklad takové restrukturalizace představuje jedna z produkčních. Vytvořila si nový tým produkčního oddělení, dohodla si nová pravidla řízení zakázek a společně s obchodníky vytvořila inovované procesy komunikace. K těmto změnám přistupujeme s velmi jednoduchým heslem: „Každý, kdo má chuť něco dokázat, má nyní šanci to udělat!“

Nemotivují jenom finance. Od zajetého a neefektivního způsobu odměňování odvozovaného čistě od odpracované doby jsme upustili. Nově se odměna na všech pozicích více odvíjí od pracovních výsledků a podílu zaměstnance na společných úspěších, na kterých participuje.

Vylepšili jsme systém řízení projektů. Zrychlily se výpočty kalkulací a zefektivnilo se zadávání do výroby a produkce. Rozšířila se všechna oddělení, a to včetně technologického, grafického, produkčního a obchodního. Přijali jsme jedenáct nových manažerů a dalších přibližně deset hledáme.

Produkční oddělení jsme kompletně restrukturalizovali. Připravili jsme pro ně nové aplikace v našich informačních systémech, které koordinují veškeré interní i externí objednávky, dělí je dle materiálu, času dokončení, zadavatele (obchodníka), rychlosti zpracování a dalších parametrů. Do aplikací jsme zapojili řízení skrze Gaussův diagram.

A snažíme se udržovat si pozitivní přístup. Častěji si připomínáme, že když člověk dělá práci rád, jde mu sama od ruky. Zajeté koleje jsme nahradili novými a vnesli jsme do našeho pracovního kolektivu svěží vítr. Ačkoliv tato rychlá transformace nebyla pod tíhou okolního dění vůbec jednoduchá, těšíme se z nových projektů a z přicházejících výzev.

Lidé mají sklony k tomu, hledat na nepříliš příznivé současnosti jen negativa. V Dagu jsme zvolili opačný postoj. S potěšením tvrdíme, že kdyby nepřišla krize a s ní spojené ochlazení odbytu, nebyli bychom ke změnám a restrukturalizaci tolik motivováni. Problémy jsou pro nás „převlečené příležitosti“.

Počet zakázek aktuálně stoupá. Každý den přijímáme další a další. Svým zákazníkům nabízíme inovativní řešení a originální POS realizace, se kterými naše inovované týmy tráví poctivý čas v maximálním pracovním nasazení. Na poslední období letošního roku, stejně tak jako na další období, jsme připraveni pohotově, motivovaní a v plné síle. A za to díky krizi i všem našim klientům, kolegům i ostatním partnerům.

Marek Končitík, DAGO, s.r.o.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This