Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého
ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy.
Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od 1. června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019

Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.

Kvalitní vystavení umí změnit postoje

In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
 
Značka energetických nápojů Red Bull letos při plánování letní česko-slovenské aktivace přišla se zadáním na kampaň spojenou s týmem Fl Red Bull Racing. Kampaň spojená s road trip videem „From castle to castle“ představila krásy obou zemí a nastavila in- store vystavení vysokou laťku. Vazba značky Red Bull na závody F1 je dlouhodobá a vedle výsledků závodního týmu ji zdobí například rekordní čas zastávky v depu 1,82 sekundy. Ten vytvořil základ pro in-store kampaň, jež lákala k soutěžení o nejrychlejší zastávku v boxech v online minihře.
 
„Kampaň je pro nás vrcholem roku. Chtěli jsme do místa prodeje přinést vystavení, u něhož se zákazník zastaví, zhlédne video, pocítí prémiovost značky a koupí si produkt. Tomu musely odpovídat materiály, technologie a dobré nasvícení,“ říká Petra Diamond, ředitelka trade marketingu pro Česko a Slovensko ve společnosti Red Bull. Cílem bylo zaujmout zákazníka, zviditelnit značku v in-storu a budovat dosah.
 
VÍCE VERZÍ A DŮRAZ NA DETAILY
Dodavatel in-store řešení, společnost Dago, přišel s pěti různými koncepty, z nichž Red Bull vybral jeden vítězný. „Vývoj byl náročný a mnoho prototypů jsme kvůli přísným požadavkům vylepšovali. Během vývoje jsme vytvořili i prototyp kartónové formule, nakonec však dostala přednost jiná verze kvůli větší kapacitě pro vystavené produkty,“ popisuje Jakub Petráš, project manager společnosti Dago. Šlo o specifický projekt z pohledu výroby i požadavků na logistiku kvůli atypickým verzím provedení a rozdílům ve vizuálech.
 
Materiály představovaly u základních typů vystavení karton, další využívala plast a větší sestavy měly dřevěný základ obohacený o kovové konstrukce imitující cílové brány závodních okruhů. Vše doplňovalo nasvícení, podsvícení vizuálů, LCD displeje a svítící semafory. Vedle prvků závodů Fí odkazovala vystavení na památky a významná místa z obou zemí, jako je Karlův most či Štrbské pleso. Celkem bylo vyrobeno 86 kusů vystavení v pěti variantách v podobě dvoupaletí, čtyřpaletí, čel, lednic a shop-in-shop modulů. Reálný monopost F1 byl vystaven pětkrát, v sedmi obchodech si zákazníci mohli vyzkoušet interaktivní herní „pitstop“. Vystavení byla vytvořena ve dvou jazykových mutacích a pro různé prodejní sítě s rozdílnými prvky. Vyráběly se také verze na míru konkrétním prodejnám. Vystavení byla k vidění ve vybraných prodejnách Globus, Albert, TescoKaufland, JIP, Malina, Delia a dalších a na vybraných čerpacích stanicích MOL a Slovnaft.

KVALITNÍ IN-STORE ŘEŠENÍ MÁ SMYSL

První zpětná vazba z průběhu kampaně byla velmi pozitivní. Obchody a řetězce, kde vystavení nebyla, o ně projevovaly zájem, protože je vnímaly jako přidanou hodnotu pro zákazníky. Některé z nich přitom původně o vystavení vůbec zájem nejevily, tato změna postoje dokládá, že kvalitní in-store řešení dokáže zaujmout a zvýšit prodeje. Z toho důvodu probíhá také dodatečná výroba vystavení.
 
Hra „PitStop challenge“, kde mohli soutěžící vyhrát výlet na závody F1 a další ceny, zaznamenala přes čtvrt milionu odehrání. Dle výsledků od Nielsen CZ & SK se objem prodeje v období červen-červenec meziročně zvýšil o 20 procent, proti roku 2019 o 27 procent. Ve více než 40 prodejnách zůstalo vystavení i po skončení aktivace, což bylo možné také díky snadné výměně grafiky a klíčových vizuálů.
 
„Dosud jsme v in-storu neměli tak propracované vystavení v takovém rozsahu a výsledky ukazují, že se to vyplatilo,“ doplňuje Petra Diamond. Obchody a řetězce, kde vystavení nebyla, o ně projevovaly zájem, protože je vnímaly jako přidanou hodnotu.
 
Kampaň v číslech:
20% byl při kampani meziroční nárůst prodejů
40 prodejen si nechalo vystavení i po aktivaci

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This