Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Kvalitní vystavení umí změnit postoje

In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
 
Značka energetických nápojů Red Bull letos při plánování letní česko-slovenské aktivace přišla se zadáním na kampaň spojenou s týmem Fl Red Bull Racing. Kampaň spojená s road trip videem „From castle to castle“ představila krásy obou zemí a nastavila in- store vystavení vysokou laťku. Vazba značky Red Bull na závody F1 je dlouhodobá a vedle výsledků závodního týmu ji zdobí například rekordní čas zastávky v depu 1,82 sekundy. Ten vytvořil základ pro in-store kampaň, jež lákala k soutěžení o nejrychlejší zastávku v boxech v online minihře.
 
„Kampaň je pro nás vrcholem roku. Chtěli jsme do místa prodeje přinést vystavení, u něhož se zákazník zastaví, zhlédne video, pocítí prémiovost značky a koupí si produkt. Tomu musely odpovídat materiály, technologie a dobré nasvícení,“ říká Petra Diamond, ředitelka trade marketingu pro Česko a Slovensko ve společnosti Red Bull. Cílem bylo zaujmout zákazníka, zviditelnit značku v in-storu a budovat dosah.
 
VÍCE VERZÍ A DŮRAZ NA DETAILY
Dodavatel in-store řešení, společnost Dago, přišel s pěti různými koncepty, z nichž Red Bull vybral jeden vítězný. „Vývoj byl náročný a mnoho prototypů jsme kvůli přísným požadavkům vylepšovali. Během vývoje jsme vytvořili i prototyp kartónové formule, nakonec však dostala přednost jiná verze kvůli větší kapacitě pro vystavené produkty,“ popisuje Jakub Petráš, project manager společnosti Dago. Šlo o specifický projekt z pohledu výroby i požadavků na logistiku kvůli atypickým verzím provedení a rozdílům ve vizuálech.
 
Materiály představovaly u základních typů vystavení karton, další využívala plast a větší sestavy měly dřevěný základ obohacený o kovové konstrukce imitující cílové brány závodních okruhů. Vše doplňovalo nasvícení, podsvícení vizuálů, LCD displeje a svítící semafory. Vedle prvků závodů Fí odkazovala vystavení na památky a významná místa z obou zemí, jako je Karlův most či Štrbské pleso. Celkem bylo vyrobeno 86 kusů vystavení v pěti variantách v podobě dvoupaletí, čtyřpaletí, čel, lednic a shop-in-shop modulů. Reálný monopost F1 byl vystaven pětkrát, v sedmi obchodech si zákazníci mohli vyzkoušet interaktivní herní „pitstop“. Vystavení byla vytvořena ve dvou jazykových mutacích a pro různé prodejní sítě s rozdílnými prvky. Vyráběly se také verze na míru konkrétním prodejnám. Vystavení byla k vidění ve vybraných prodejnách Globus, Albert, TescoKaufland, JIP, Malina, Delia a dalších a na vybraných čerpacích stanicích MOL a Slovnaft.

KVALITNÍ IN-STORE ŘEŠENÍ MÁ SMYSL

První zpětná vazba z průběhu kampaně byla velmi pozitivní. Obchody a řetězce, kde vystavení nebyla, o ně projevovaly zájem, protože je vnímaly jako přidanou hodnotu pro zákazníky. Některé z nich přitom původně o vystavení vůbec zájem nejevily, tato změna postoje dokládá, že kvalitní in-store řešení dokáže zaujmout a zvýšit prodeje. Z toho důvodu probíhá také dodatečná výroba vystavení.
 
Hra „PitStop challenge“, kde mohli soutěžící vyhrát výlet na závody F1 a další ceny, zaznamenala přes čtvrt milionu odehrání. Dle výsledků od Nielsen CZ & SK se objem prodeje v období červen-červenec meziročně zvýšil o 20 procent, proti roku 2019 o 27 procent. Ve více než 40 prodejnách zůstalo vystavení i po skončení aktivace, což bylo možné také díky snadné výměně grafiky a klíčových vizuálů.
 
„Dosud jsme v in-storu neměli tak propracované vystavení v takovém rozsahu a výsledky ukazují, že se to vyplatilo,“ doplňuje Petra Diamond. Obchody a řetězce, kde vystavení nebyla, o ně projevovaly zájem, protože je vnímaly jako přidanou hodnotu.
 
Kampaň v číslech:
20% byl při kampani meziroční nárůst prodejů
40 prodejen si nechalo vystavení i po aktivaci

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This