Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

Kvalitní vystavení umí změnit postoje

In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
 
Značka energetických nápojů Red Bull letos při plánování letní česko-slovenské aktivace přišla se zadáním na kampaň spojenou s týmem Fl Red Bull Racing. Kampaň spojená s road trip videem „From castle to castle“ představila krásy obou zemí a nastavila in- store vystavení vysokou laťku. Vazba značky Red Bull na závody F1 je dlouhodobá a vedle výsledků závodního týmu ji zdobí například rekordní čas zastávky v depu 1,82 sekundy. Ten vytvořil základ pro in-store kampaň, jež lákala k soutěžení o nejrychlejší zastávku v boxech v online minihře.
 
„Kampaň je pro nás vrcholem roku. Chtěli jsme do místa prodeje přinést vystavení, u něhož se zákazník zastaví, zhlédne video, pocítí prémiovost značky a koupí si produkt. Tomu musely odpovídat materiály, technologie a dobré nasvícení,“ říká Petra Diamond, ředitelka trade marketingu pro Česko a Slovensko ve společnosti Red Bull. Cílem bylo zaujmout zákazníka, zviditelnit značku v in-storu a budovat dosah.
 
VÍCE VERZÍ A DŮRAZ NA DETAILY
Dodavatel in-store řešení, společnost Dago, přišel s pěti různými koncepty, z nichž Red Bull vybral jeden vítězný. „Vývoj byl náročný a mnoho prototypů jsme kvůli přísným požadavkům vylepšovali. Během vývoje jsme vytvořili i prototyp kartónové formule, nakonec však dostala přednost jiná verze kvůli větší kapacitě pro vystavené produkty,“ popisuje Jakub Petráš, project manager společnosti Dago. Šlo o specifický projekt z pohledu výroby i požadavků na logistiku kvůli atypickým verzím provedení a rozdílům ve vizuálech.
 
Materiály představovaly u základních typů vystavení karton, další využívala plast a větší sestavy měly dřevěný základ obohacený o kovové konstrukce imitující cílové brány závodních okruhů. Vše doplňovalo nasvícení, podsvícení vizuálů, LCD displeje a svítící semafory. Vedle prvků závodů Fí odkazovala vystavení na památky a významná místa z obou zemí, jako je Karlův most či Štrbské pleso. Celkem bylo vyrobeno 86 kusů vystavení v pěti variantách v podobě dvoupaletí, čtyřpaletí, čel, lednic a shop-in-shop modulů. Reálný monopost F1 byl vystaven pětkrát, v sedmi obchodech si zákazníci mohli vyzkoušet interaktivní herní „pitstop“. Vystavení byla vytvořena ve dvou jazykových mutacích a pro různé prodejní sítě s rozdílnými prvky. Vyráběly se také verze na míru konkrétním prodejnám. Vystavení byla k vidění ve vybraných prodejnách Globus, Albert, TescoKaufland, JIP, Malina, Delia a dalších a na vybraných čerpacích stanicích MOL a Slovnaft.

KVALITNÍ IN-STORE ŘEŠENÍ MÁ SMYSL

První zpětná vazba z průběhu kampaně byla velmi pozitivní. Obchody a řetězce, kde vystavení nebyla, o ně projevovaly zájem, protože je vnímaly jako přidanou hodnotu pro zákazníky. Některé z nich přitom původně o vystavení vůbec zájem nejevily, tato změna postoje dokládá, že kvalitní in-store řešení dokáže zaujmout a zvýšit prodeje. Z toho důvodu probíhá také dodatečná výroba vystavení.
 
Hra „PitStop challenge“, kde mohli soutěžící vyhrát výlet na závody F1 a další ceny, zaznamenala přes čtvrt milionu odehrání. Dle výsledků od Nielsen CZ & SK se objem prodeje v období červen-červenec meziročně zvýšil o 20 procent, proti roku 2019 o 27 procent. Ve více než 40 prodejnách zůstalo vystavení i po skončení aktivace, což bylo možné také díky snadné výměně grafiky a klíčových vizuálů.
 
„Dosud jsme v in-storu neměli tak propracované vystavení v takovém rozsahu a výsledky ukazují, že se to vyplatilo,“ doplňuje Petra Diamond. Obchody a řetězce, kde vystavení nebyla, o ně projevovaly zájem, protože je vnímaly jako přidanou hodnotu.
 
Kampaň v číslech:
20% byl při kampani meziroční nárůst prodejů
40 prodejen si nechalo vystavení i po aktivaci

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This