Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Kvalitní vystavení umí změnit postoje

In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
 
Značka energetických nápojů Red Bull letos při plánování letní česko-slovenské aktivace přišla se zadáním na kampaň spojenou s týmem Fl Red Bull Racing. Kampaň spojená s road trip videem „From castle to castle“ představila krásy obou zemí a nastavila in- store vystavení vysokou laťku. Vazba značky Red Bull na závody F1 je dlouhodobá a vedle výsledků závodního týmu ji zdobí například rekordní čas zastávky v depu 1,82 sekundy. Ten vytvořil základ pro in-store kampaň, jež lákala k soutěžení o nejrychlejší zastávku v boxech v online minihře.
 
„Kampaň je pro nás vrcholem roku. Chtěli jsme do místa prodeje přinést vystavení, u něhož se zákazník zastaví, zhlédne video, pocítí prémiovost značky a koupí si produkt. Tomu musely odpovídat materiály, technologie a dobré nasvícení,“ říká Petra Diamond, ředitelka trade marketingu pro Česko a Slovensko ve společnosti Red Bull. Cílem bylo zaujmout zákazníka, zviditelnit značku v in-storu a budovat dosah.
 
VÍCE VERZÍ A DŮRAZ NA DETAILY
Dodavatel in-store řešení, společnost Dago, přišel s pěti různými koncepty, z nichž Red Bull vybral jeden vítězný. „Vývoj byl náročný a mnoho prototypů jsme kvůli přísným požadavkům vylepšovali. Během vývoje jsme vytvořili i prototyp kartónové formule, nakonec však dostala přednost jiná verze kvůli větší kapacitě pro vystavené produkty,“ popisuje Jakub Petráš, project manager společnosti Dago. Šlo o specifický projekt z pohledu výroby i požadavků na logistiku kvůli atypickým verzím provedení a rozdílům ve vizuálech.
 
Materiály představovaly u základních typů vystavení karton, další využívala plast a větší sestavy měly dřevěný základ obohacený o kovové konstrukce imitující cílové brány závodních okruhů. Vše doplňovalo nasvícení, podsvícení vizuálů, LCD displeje a svítící semafory. Vedle prvků závodů Fí odkazovala vystavení na památky a významná místa z obou zemí, jako je Karlův most či Štrbské pleso. Celkem bylo vyrobeno 86 kusů vystavení v pěti variantách v podobě dvoupaletí, čtyřpaletí, čel, lednic a shop-in-shop modulů. Reálný monopost F1 byl vystaven pětkrát, v sedmi obchodech si zákazníci mohli vyzkoušet interaktivní herní „pitstop“. Vystavení byla vytvořena ve dvou jazykových mutacích a pro různé prodejní sítě s rozdílnými prvky. Vyráběly se také verze na míru konkrétním prodejnám. Vystavení byla k vidění ve vybraných prodejnách Globus, Albert, TescoKaufland, JIP, Malina, Delia a dalších a na vybraných čerpacích stanicích MOL a Slovnaft.

KVALITNÍ IN-STORE ŘEŠENÍ MÁ SMYSL

První zpětná vazba z průběhu kampaně byla velmi pozitivní. Obchody a řetězce, kde vystavení nebyla, o ně projevovaly zájem, protože je vnímaly jako přidanou hodnotu pro zákazníky. Některé z nich přitom původně o vystavení vůbec zájem nejevily, tato změna postoje dokládá, že kvalitní in-store řešení dokáže zaujmout a zvýšit prodeje. Z toho důvodu probíhá také dodatečná výroba vystavení.
 
Hra „PitStop challenge“, kde mohli soutěžící vyhrát výlet na závody F1 a další ceny, zaznamenala přes čtvrt milionu odehrání. Dle výsledků od Nielsen CZ & SK se objem prodeje v období červen-červenec meziročně zvýšil o 20 procent, proti roku 2019 o 27 procent. Ve více než 40 prodejnách zůstalo vystavení i po skončení aktivace, což bylo možné také díky snadné výměně grafiky a klíčových vizuálů.
 
„Dosud jsme v in-storu neměli tak propracované vystavení v takovém rozsahu a výsledky ukazují, že se to vyplatilo,“ doplňuje Petra Diamond. Obchody a řetězce, kde vystavení nebyla, o ně projevovaly zájem, protože je vnímaly jako přidanou hodnotu.
 
Kampaň v číslech:
20% byl při kampani meziroční nárůst prodejů
40 prodejen si nechalo vystavení i po aktivaci

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This