Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Kvalitní vystavení umí změnit postoje

In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
 
Značka energetických nápojů Red Bull letos při plánování letní česko-slovenské aktivace přišla se zadáním na kampaň spojenou s týmem Fl Red Bull Racing. Kampaň spojená s road trip videem „From castle to castle“ představila krásy obou zemí a nastavila in- store vystavení vysokou laťku. Vazba značky Red Bull na závody F1 je dlouhodobá a vedle výsledků závodního týmu ji zdobí například rekordní čas zastávky v depu 1,82 sekundy. Ten vytvořil základ pro in-store kampaň, jež lákala k soutěžení o nejrychlejší zastávku v boxech v online minihře.
 
„Kampaň je pro nás vrcholem roku. Chtěli jsme do místa prodeje přinést vystavení, u něhož se zákazník zastaví, zhlédne video, pocítí prémiovost značky a koupí si produkt. Tomu musely odpovídat materiály, technologie a dobré nasvícení,“ říká Petra Diamond, ředitelka trade marketingu pro Česko a Slovensko ve společnosti Red Bull. Cílem bylo zaujmout zákazníka, zviditelnit značku v in-storu a budovat dosah.
 
VÍCE VERZÍ A DŮRAZ NA DETAILY
Dodavatel in-store řešení, společnost Dago, přišel s pěti různými koncepty, z nichž Red Bull vybral jeden vítězný. „Vývoj byl náročný a mnoho prototypů jsme kvůli přísným požadavkům vylepšovali. Během vývoje jsme vytvořili i prototyp kartónové formule, nakonec však dostala přednost jiná verze kvůli větší kapacitě pro vystavené produkty,“ popisuje Jakub Petráš, project manager společnosti Dago. Šlo o specifický projekt z pohledu výroby i požadavků na logistiku kvůli atypickým verzím provedení a rozdílům ve vizuálech.
 
Materiály představovaly u základních typů vystavení karton, další využívala plast a větší sestavy měly dřevěný základ obohacený o kovové konstrukce imitující cílové brány závodních okruhů. Vše doplňovalo nasvícení, podsvícení vizuálů, LCD displeje a svítící semafory. Vedle prvků závodů Fí odkazovala vystavení na památky a významná místa z obou zemí, jako je Karlův most či Štrbské pleso. Celkem bylo vyrobeno 86 kusů vystavení v pěti variantách v podobě dvoupaletí, čtyřpaletí, čel, lednic a shop-in-shop modulů. Reálný monopost F1 byl vystaven pětkrát, v sedmi obchodech si zákazníci mohli vyzkoušet interaktivní herní „pitstop“. Vystavení byla vytvořena ve dvou jazykových mutacích a pro různé prodejní sítě s rozdílnými prvky. Vyráběly se také verze na míru konkrétním prodejnám. Vystavení byla k vidění ve vybraných prodejnách Globus, Albert, TescoKaufland, JIP, Malina, Delia a dalších a na vybraných čerpacích stanicích MOL a Slovnaft.

KVALITNÍ IN-STORE ŘEŠENÍ MÁ SMYSL

První zpětná vazba z průběhu kampaně byla velmi pozitivní. Obchody a řetězce, kde vystavení nebyla, o ně projevovaly zájem, protože je vnímaly jako přidanou hodnotu pro zákazníky. Některé z nich přitom původně o vystavení vůbec zájem nejevily, tato změna postoje dokládá, že kvalitní in-store řešení dokáže zaujmout a zvýšit prodeje. Z toho důvodu probíhá také dodatečná výroba vystavení.
 
Hra „PitStop challenge“, kde mohli soutěžící vyhrát výlet na závody F1 a další ceny, zaznamenala přes čtvrt milionu odehrání. Dle výsledků od Nielsen CZ & SK se objem prodeje v období červen-červenec meziročně zvýšil o 20 procent, proti roku 2019 o 27 procent. Ve více než 40 prodejnách zůstalo vystavení i po skončení aktivace, což bylo možné také díky snadné výměně grafiky a klíčových vizuálů.
 
„Dosud jsme v in-storu neměli tak propracované vystavení v takovém rozsahu a výsledky ukazují, že se to vyplatilo,“ doplňuje Petra Diamond. Obchody a řetězce, kde vystavení nebyla, o ně projevovaly zájem, protože je vnímaly jako přidanou hodnotu.
 
Kampaň v číslech:
20% byl při kampani meziroční nárůst prodejů
40 prodejen si nechalo vystavení i po aktivaci

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This