Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.

V aktuálním hodnocení místa prodeje jsem se zaměřili na sezonní vystavení piva v širokosortimentních řetězcích po celém světě. Mají dvě věci společné – precizní zpracování, současně ale ve většině případů lpí na tradici.

Všechna vystavení jsou velmi zdařilá, líbivá, a proto bylo opravdu těžké vybrat tři top realizace. Spíše bych je postavila na jednu příčku než na pomyslnou bednu.
 
1. Grolsch
 
 Grolsch „swingtop“ láhev, to je prostě už ikona naprosto srostlá se značkou, takže nevsadit na její podobu při designování stojanu prostě ani nejde. Prémiové pivo vyzdvihuje velmi precizní permanentní řešení stojanu, navíc je technologicky náročné. Na to navazuje kombinace materiálů a svícení obrysové linky tvaru láhve.
 
 
2. Bud Light
 
Bud Light jsem vybrala pro zdánlivě jednoduché a přímočaré vystavení. Provedení je odlišné od klasických stojanů a pro krátkodobou aktivaci ideální, určitě by se dalo využít i pro aktivace mimo prodejní plochu. Líbí se mi barevná hravost, jasná komunikace a dominance obřích plechovek.
 
 
3. Corona
 
Sezonní aktivace značky Corona mě oslovila především nevšedním nápadem, není to jen ve stojanu, ale v konceptu a prožitku.
 
 
Hodnotila: Radka Hejduková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 30/2022

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This