POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.

V aktuálním hodnocení místa prodeje jsem se zaměřili na sezonní vystavení piva v širokosortimentních řetězcích po celém světě. Mají dvě věci společné – precizní zpracování, současně ale ve většině případů lpí na tradici.

Všechna vystavení jsou velmi zdařilá, líbivá, a proto bylo opravdu těžké vybrat tři top realizace. Spíše bych je postavila na jednu příčku než na pomyslnou bednu.
 
1. Grolsch
 
 Grolsch „swingtop“ láhev, to je prostě už ikona naprosto srostlá se značkou, takže nevsadit na její podobu při designování stojanu prostě ani nejde. Prémiové pivo vyzdvihuje velmi precizní permanentní řešení stojanu, navíc je technologicky náročné. Na to navazuje kombinace materiálů a svícení obrysové linky tvaru láhve.
 
 
2. Bud Light
 
Bud Light jsem vybrala pro zdánlivě jednoduché a přímočaré vystavení. Provedení je odlišné od klasických stojanů a pro krátkodobou aktivaci ideální, určitě by se dalo využít i pro aktivace mimo prodejní plochu. Líbí se mi barevná hravost, jasná komunikace a dominance obřích plechovek.
 
 
3. Corona
 
Sezonní aktivace značky Corona mě oslovila především nevšedním nápadem, není to jen ve stojanu, ale v konceptu a prožitku.
 
 
Hodnotila: Radka Hejduková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 30/2022

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This