Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produktů černé i bílé techniky dohromady. A to v luxusním a plně interaktivním kabátě.

Celý projekt je netradiční. Chtěli jsme využít jedinečného prostoru, který se nám nabízel, a zároveň na jednom místě prezentovat širokou škálu našich produktů takovým způsobem, jenž zatím není k vidění nikde jinde,“ vysvětluje Roman Moudrý, GMT manažer ze společnosti LG Electronics CZ. A spektrum je skutečně obsáhlé. Zákazníci si mohou v prostorném vystavení prohlédnout domácí spotřebiče a především televize s nejpokročilejší OLED technologií.

Projekt je výsledkem několikaměsíční spolupráce a reflektuje nejnovější trendy v požadavcích, které zákazníci na obchody kladou. Kvalitní a vizuálně zajímavé provedení celé instalace je již samozřejmostí, je ale nutné nakupující oslovit také jinak. V tomto případě jejich pozornost upoutá široká škála možností, jak lze s celým prostorem interagovat. Všechny vystavené produkty si lze například velice dobře prohlédnout a vyzkoušet, jsou plně funkční. Například OLED televize pouze nevisí na stěně, zákazník si může díky speciálnímu výsuvnému systému polic prohlédnout zádové části. Projekt zaujal také porotce soutěže POPAI Awards v Paříži, kteří jej nominovali do finále v kategorii Architektura komerčních interiérů.
Výsledný koncept shop in shopu je souhrnem řady inovativních prvků a materiálů, které vytvářejí luxusní provedení, aby celek upoutal pozornost a zdůraznil design a image vystavených produktů. A pozornosti se dle slov Romana Moudrého dostává: „Zákazníci na vystavení reagují velice pozitivně, registrujeme díky němu zvýšený zájem o produkty a především větší prodeje,“ vysvětluje.
Vystavení je navrženo tak, aby mohlo být kontinuálně modernizováno a na místě setrvalo několik let. Menší realizace je pro zákazníky připravena také v Alza showroomu v Bratislavě.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This