Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produktů černé i bílé techniky dohromady. A to v luxusním a plně interaktivním kabátě.

Celý projekt je netradiční. Chtěli jsme využít jedinečného prostoru, který se nám nabízel, a zároveň na jednom místě prezentovat širokou škálu našich produktů takovým způsobem, jenž zatím není k vidění nikde jinde,“ vysvětluje Roman Moudrý, GMT manažer ze společnosti LG Electronics CZ. A spektrum je skutečně obsáhlé. Zákazníci si mohou v prostorném vystavení prohlédnout domácí spotřebiče a především televize s nejpokročilejší OLED technologií.

Projekt je výsledkem několikaměsíční spolupráce a reflektuje nejnovější trendy v požadavcích, které zákazníci na obchody kladou. Kvalitní a vizuálně zajímavé provedení celé instalace je již samozřejmostí, je ale nutné nakupující oslovit také jinak. V tomto případě jejich pozornost upoutá široká škála možností, jak lze s celým prostorem interagovat. Všechny vystavené produkty si lze například velice dobře prohlédnout a vyzkoušet, jsou plně funkční. Například OLED televize pouze nevisí na stěně, zákazník si může díky speciálnímu výsuvnému systému polic prohlédnout zádové části. Projekt zaujal také porotce soutěže POPAI Awards v Paříži, kteří jej nominovali do finále v kategorii Architektura komerčních interiérů.
Výsledný koncept shop in shopu je souhrnem řady inovativních prvků a materiálů, které vytvářejí luxusní provedení, aby celek upoutal pozornost a zdůraznil design a image vystavených produktů. A pozornosti se dle slov Romana Moudrého dostává: „Zákazníci na vystavení reagují velice pozitivně, registrujeme díky němu zvýšený zájem o produkty a především větší prodeje,“ vysvětluje.
Vystavení je navrženo tak, aby mohlo být kontinuálně modernizováno a na místě setrvalo několik let. Menší realizace je pro zákazníky připravena také v Alza showroomu v Bratislavě.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This