Retail News 09/2020: Jak na chaotickou správu POS realizací?
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY...
Marketing&Media 31/20: Investujeme do kategorie, ne do brandů
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
MARKETING&MEDIA 26/2020: Par vteřin bude muset stačit
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3" title="false"...
MARKETING&MEDIA 26/2020: Dvacet procent, která opravdu stojí za to
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY...
Shop! White Paper: Understanding the Shopper
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Zboží&Prodej 5/20: O nákupu rozhoduje atmosféra
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Marketing&Media 20-21/2020: Konec chaosu v POS
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Retail News 5/2020: Místo prodeje se stává místem setkávání
Místoprodeje.cz: Nový nástavec Nakliku minimalizuje přenos viru
Prima TV: Vědci bojují proti koronaviru. Vymysleli způsob, jak se nedotýkat klik u dveří
Mam.cz: Fanta sází na Halloween i s vystavením v obchodech
Nové aktivace nápojů Fanta v kampani „Halloween na roztrhání“ na míru realizovala komunikační agentura Dago.
FireShot-Capture-055-Fanta-sazi-na-Halloween-i-s-vystavenim-v-obchodech-Marketing-Medi_-mam.cz_