Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu si odnášíme cenu za nejlepší semipermanentní vystavení v kategorii alkoholických nápojů. Stojan Somersby byl dříve oceněn jako nejlepší realizace z kartonu v rámci POPAI CE Awards 2016 a díky tomu získal možnost soutěžit také v Shop! Global Awards.

Vítězná realizace v podobě kartonového stojanu podporuje prodej cideru Somersby od společnosti Budějovický Budvar n.p. na moderním trhu. Kaskádovité police usnadňují odběr zboží a nechávají vyniknout všechny nabízené druhy cideru. Stojan při zachování maximální jednoduchosti zhmotnil v místě prodeje charizma značky Somersby a navázal na obsah její komplexní komunikace.

Celkovou image a emoční potenciál pozvedla také aplikace 3D loga značky a košíku z pravého proutí. Celkové pojetí stojanu podporuje příjemný odběr zboží, atmosféru pohodového letního dne navozuje řada prvků například vizuál balónu, křeslo usazené do zahrady nebo zmíněný proutěný košík na jablka vložený do nejvyšší police. Ovocný původ nápoje podtrhuje košatá jabloň, která završuje dřevěné police s vystavenými produkty.
Letošního sedmého ročníku globální soutěže se účastnilo 63 realizací ze všech kontinentů, které se o vítězství ucházely v 19 kategoriích. Ceny budou vítězům předány na mezinárodním veletrhu GlobalShop v Las Vegas 29. března.
Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This