Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu si odnášíme cenu za nejlepší semipermanentní vystavení v kategorii alkoholických nápojů. Stojan Somersby byl dříve oceněn jako nejlepší realizace z kartonu v rámci POPAI CE Awards 2016 a díky tomu získal možnost soutěžit také v Shop! Global Awards.

Vítězná realizace v podobě kartonového stojanu podporuje prodej cideru Somersby od společnosti Budějovický Budvar n.p. na moderním trhu. Kaskádovité police usnadňují odběr zboží a nechávají vyniknout všechny nabízené druhy cideru. Stojan při zachování maximální jednoduchosti zhmotnil v místě prodeje charizma značky Somersby a navázal na obsah její komplexní komunikace.

Celkovou image a emoční potenciál pozvedla také aplikace 3D loga značky a košíku z pravého proutí. Celkové pojetí stojanu podporuje příjemný odběr zboží, atmosféru pohodového letního dne navozuje řada prvků například vizuál balónu, křeslo usazené do zahrady nebo zmíněný proutěný košík na jablka vložený do nejvyšší police. Ovocný původ nápoje podtrhuje košatá jabloň, která završuje dřevěné police s vystavenými produkty.
Letošního sedmého ročníku globální soutěže se účastnilo 63 realizací ze všech kontinentů, které se o vítězství ucházely v 19 kategoriích. Ceny budou vítězům předány na mezinárodním veletrhu GlobalShop v Las Vegas 29. března.
Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This