Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty

Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Chuťovky z Pinterestu

I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na

DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu si odnášíme cenu za nejlepší semipermanentní vystavení v kategorii alkoholických nápojů. Stojan Somersby byl dříve oceněn jako nejlepší realizace z kartonu v rámci POPAI CE Awards 2016 a díky tomu získal možnost soutěžit také v Shop! Global Awards.

Vítězná realizace v podobě kartonového stojanu podporuje prodej cideru Somersby od společnosti Budějovický Budvar n.p. na moderním trhu. Kaskádovité police usnadňují odběr zboží a nechávají vyniknout všechny nabízené druhy cideru. Stojan při zachování maximální jednoduchosti zhmotnil v místě prodeje charizma značky Somersby a navázal na obsah její komplexní komunikace.

Celkovou image a emoční potenciál pozvedla také aplikace 3D loga značky a košíku z pravého proutí. Celkové pojetí stojanu podporuje příjemný odběr zboží, atmosféru pohodového letního dne navozuje řada prvků například vizuál balónu, křeslo usazené do zahrady nebo zmíněný proutěný košík na jablka vložený do nejvyšší police. Ovocný původ nápoje podtrhuje košatá jabloň, která završuje dřevěné police s vystavenými produkty.
Letošního sedmého ročníku globální soutěže se účastnilo 63 realizací ze všech kontinentů, které se o vítězství ucházely v 19 kategoriích. Ceny budou vítězům předány na mezinárodním veletrhu GlobalShop v Las Vegas 29. března.
Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This